برگزاری مراسم دعای عرفه در مساجد استان زنجان ممنوع است

مرادی نافچی مرادی از اجرای مراسم روز عرفه در فضای باز خبر داد و گفت: برگزاری مراسم عرفه در مساجد ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: متاسفانه هنوز استان زنجان از نظر کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

 

خدابخش مرادی با بیان اینکه تنها را پیشگیری از ابتلا به این ویروس رعایت بهداشت فردی و فاصله اجتماعی است، ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به جد دنبال شود.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه هیچ یک از شهرستان های استان زنجان در وضعیت سفید قرار ندارند، گفت: رسانه ها بایستی نسبت به آگاه بخشی از این بیماری و نحوه مقابله با آن اطلاع رسانی کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با تاکید براینکه دستگاه های اجرایی، پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند، گفت: شبکه های بانکی، هسته های همیار سلامت را در شعبه ها تشکیل دهند.

 

وی با اشاره به اینکه فاصله اجتماعی در ناوگان های درون شهری و برون شهری به طور کامل رعایت نمی شود، گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در بانک ها قابل قبول نیست.

 

مرادی از اجرای مراسم روز عرفه در فضای باز خبر داد و گفت: برگزاری مراسم عرفه در مساجد ممنوع است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، بر ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری مراسم دعای عرفه تاکید کرد و گفت: برای برگزاری برنامه‌ها و مراسم ماه محرم هم پروتکل‌های لازم تدوین خواهد شد.

 

 

کد خبر 953688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha