خبرگزاری شبستان محتوای ارزشمندی را در بخش تبلیغ دینی تولید می‌کند

مقسم گفت: خبرگزاری شبستان به عنوان رسانه ای که بخش تبلیغ دینی را بر عهده دارد محتوای بسیار ارزشمندی را تولید می کند.

«یاسر مقسم» در خصوص نقش و رسالت رسانه های دینی در جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در حال حاضر معارف دینی و اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیاز زندگی ماست و بحث فرهنگ و معارف دینی در کسب و کار و زندگی اداری و اجتماعی ما تاثیرگذار است.

 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور افزود: ممکن است بسیاری از مباحث قرآنی را نشنیده باشیم اما با شنیدن یک مبحث از معارف دینی می توانیم آن را در زندگی مان به کار ببریم.

 

وی تاکید کرد: در مسائل فرهنگی و مباحث دینی همه رسانه ها وظیفه دارند اطلاع رسانی کنند و رسانه های دینی نیز در این راستا گام برداشته اند.

 

مقسم اظهارداشت: امروز نیاز است تا افرادی که به دانش روز مسلح هستند به مسائل دینی و اسلامی نیز باور و اعتقاد داشته باشند و این باور و اعتقاد هر چقدر نشات گرفته از مباحث اسلامی و دینی باشد امید را بیشتر می کند.

 

وی ادامه داد: جامعه ما در سال جهش تولید صرفا به مباحث تولیدی و صنعتی بسنده نمی کند بلکه باید در مسیر تولید محتوا و جهش محتوای فرهنگی تلاش و کار کند.

 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، رسالت رسانه ها را در این امر خطیر خواند و گفت: رسانه های مجازی در بین این رسانه ها در حال تولید محتوا هستند و تلاش می کنند.

 

وی افزود: خبرگزاری شبستان به عنوان رسانه ای که بخش تبلیغ دینی را بر عهده دارد محتوای بسیار ارزشمندی را تولید می کند.

 

مقسم تاکید کرد: ایران اسلامی به انسان های متخصص و متعهد در گام دوم انقلاب اسلامی نیاز دارد و این مسئله از طریق آموزش صحیح جوانان و پرورش شایسته آنان به دست می آید.

 

وی اظهارداشت: امروز رسانه ها در معرفی انسان های موفق دینی، دارای شخصیت های دینی و اسلامی و فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی تلاش کنند تا این شخصیت ها برای نسل جوان معرفی شوند.

 

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به شرایط کرونایی و تلاش جهادگونه کادر پزشکی و درمانی، گفت: امروز رسانه های دینی و اسلامی باید این صحنه ها را به عنوان الگو و مدل معرفی کنند.

 

وی افزود: باید همه تلاش کنند که در جامعه کنونی برای جوانان و نوجوانان یک مدلی از زندگی اسلامی ایرانی که شامل؛ دانش و توانمندی جوانان می شود، را معرفی کنیم.

 

مقسم با تشکر از همکاری خبرگزاری شبستان با مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، گفت: فعالیت خبرگزاری شبستان در پوشش برنامه های فرهنگی و اجتماعی مرکز بسیار شایسته بود و در طول سال گذشته دوره های آموزشی سبک زندگی اسلامی، کاروان های قرآنی، برنامه لحظه های وصال و برنامه های دهه فجر به خوبی پوشش داد.

 


 

کد خبر 953706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha