برگزاری مراسم عزاداری امام حسین تصمیم شایسته ای است

عضو مجمع روحانیون مجلس با تشکر از دولت برای تصمیم گیری در رابطه با برگزاری مراسم عزاداری امام حسین گفت: این تصمیم، تصمیم شایسته ای است.

حجت الاسلام «محمدرضا میر تاج الدینی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنان رییس جمهور مبنی بر برگزاری باشکوه مراسم عزاداری امام حسین (ع) در ماه محرم گفت: اینکه قرار است با رعایت پروتکل های بهداشتی عزاداری ایام محرم برگزار شود، تصمیم شایسته ای است. ما نیز همچین انتظاری از دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا داشتیم.

 

این عضو مجمع روحانیون مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: محافل مذهبی نگران عدم برگزاری مراسم عزاداری بودند و این نگرانی ها را به ما انتقال داده بودند. تاکید می کردند که امسال مجالس امام حسین و برنامه های عزاداری نباید تعطیل شود که خوشبختانه ستاد ملی مقابله با کرونا و رییس جمهور با تصمیم درست این نگرانی ها را برطرف کردند.

 

وی با تقدیر و تشکر از اقدام ستاد ملی مقابله با کرونا و دولت برای تصمیم گیری در این رابطه گفت: دیگر برنامه های مردم در این ایام برای پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس کمرنگ شد و قطعا مردم نمی توانستند عزاداری امام حسین را نداشته باشند البته تجربه ثابت کرده است که درا ین چند ماه گذشته با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی می توان از شیوع بیشتر بیماری جلوگیری کرد.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیشنهاد ما این است که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزاری مراسم در مکان های روباز و محدود کردن زمان برگزاری عزاداری ها سلامت افراد حفظ شود و البته مردم و عزاداران باید در این رابطه  پروتکل های بهداشتی ای که از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد را دقیقا رعایت کنند./

کد خبر 953726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha