نور افشانی ۶۰ مسجد طی دهه امامت و ولایت در همدان

صلواتیان به اشاره به اجرای برنامه های متنوع طی دهه امامت و امامت در استان همدان گفت: نور افشانی ۶۰ مسجد از دیگر برنامه های اجرای است.

«مهدی صلواتیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در دهه امامت و ولایت به مدت ۱۰ روز کاروان شادی، جشن ماشینی و نورافشانی ۶۰ مسجد برنامه ریزی شده است.

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان  با بیان اینکه پویش «هر خانه یک پرچم» و اطعام و افطار راه‌اندازی شده تا در تمام اعیاد و مراسم عزاداری اهل بیت(ع) جلوه بصری ویژه‌ای در شهر ایجاد شود ادامه داد:  همچنین ۱۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: تشکیل و راه اندازی کاروان شادی غدیر در مراکز استان و شهرستان های تابعه ، برپایی ایستگاههای صلواتی به صورت فراگیر در مرکز استان و شهرستان های تابعه ، برگزاری مسابقه دلنوشته غدیر از دیگر برنامه هایی اجرای است.

 

صلواتیان با اشاره به اين‌كه غدير نقطه تلاقی كاروان رسالت با طلايه‌داران امامت است، دهه امامت و ولايت را فرصتی مناسبی دانست تا با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر بتوان در تبيين جايگاه مهم ولايت و امامت در اسلام گامی مؤثر و بلند برداشته شود، اظهار کرد: گفتمان غدير آغاز امامت انسان بر همه هستی را آشكار می‌كند.

 

وی با اشاره به اين‌كه همين ولايت‌پذيری و تمسك به ارزش‌های دينی بود كه امت اسلام را در طول تاريخ در مقابل دشمنان سرفراز كرده است، گفت: بايد در جهت تحقق اهداف ولايت گام برداشت و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب كرد.

 

 

 

کد خبر 953788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha