لغو طرح ترافیک منوط به نظر ستاد ملی مقابله با کروناست

حمیدی گفت: حفظ سلامت مردم از همه چیز مهمتر است و در صورتیکه نظر ستاد ملی مقابله با کرونا لغو طرح ترافیک در شهر تهران باشد ما نیز تابع آن هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: سردار «محمدحسین حمیدی» در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: حفظ جان و سلامت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است، اما شهر تهران در حوزه ترافیک و آلودگی هوا آسیب‌هایی را شاهد بوده و همچنان این آسیب‌ها وجود دارد، اقدامات زیادی صورت گرفته و شهر قفل نشده و جریان ترافیک مختل نشده اما اگر ترددهای روز افزون بیشتر شود با ترافیک و آلودگی هوا مواجه خواهیم شد که مشکلات زیادی را برای بسیاری از افراد ایجاد می کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ: اجرای طرح ترافیک درمان مقطعی و کوتاه مدت این دو معضل است و اگر بخواهیم آلودگی کمتری در شهر تهران را داشته باشیم و ترافیک روان تر باشد، باید طرح ترافیک اجرا شود، و باید فعالیت هایی داشته باشیم تا بتوانیم آلودگی هوا را بخصوص در زمستان کاهش دهیم.

وی افزود: دفتر ارتباط مردمی با شماره تماس ۶۳۹۵۱۲۲۲ راه اندازی می شود، بخش زیادی از مراجعات مردم از طریق راه‌اندازی این مرکز کاسته شده و سعی می‌کنیم از این طریق هم به درخواست‌ها و شکایت‌ها و پیشنهادات مردم رسیدگی کنیم.

حمیدی گفت: اجرای طرح ترافیک باعث می شود تا سفرهای غیر ضروری در شهر تهران نداشته باشیم و از ترافیک در شهر تهران کاسته شود.

 

کد خبر 953847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha