امداد رسانی حوادث گاز در شیراز به کمتر از هفت دقیقه رسید

حسین پور گفت: با افتتاح مرکز جدید مانیتورینگ امداد و اتفاقات گاز در شیراز چرخه امداد رسانی در حوادثی همچون گازگرفتگی، انفجار و ... در مدت زمان کمتر از هفت دقیقه رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد حسین‌پور»، امروز (دوشنبه 6 مرداد) با تاکید بر افزایش سطح رضایت مشترکان گاز و تسهیل در ارائه خدمات به عنوان اولویت‌های اصلی شرکت گاز فارس به خبرنگاران گفت: مرکز جدید مانیتورینگ امداد و اتفاقات گاز در شیراز با همین هدف در ساختمان بهره برداری گاز مرکز استان افتتاح شد.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان فارس افزود: این مرکز مکانیزه، 200 متر مربع وسعت دارد که موجب تسریع ارائه خدمات امدادی گاز به ویژه در زمان وقوع حوادث به شهروندان خواهد شد.

وی اضافه کرد: از اهداف ایجاد این مرکز می توان به تسریع چرخه امداد رسانی در حوادثی همچون گازگرفتگی، انفجار و ... در مدت زمان کمتر از هفت دقیقه اشاره کرد.

حسین پور تاکید کرد: بخش عمده مرکز جدید مکانیزه امداد گاز شیراز با تلاش حوزه معاونت مالی و پشتیبانی و بهره‌برداری احداث شده است که اطلاعات دقیق را به هشت پست امداد و گشت سیار در سطح شیراز ارسال می کند تا در کمترین زمان ممکن خودروها یا موتورهای امدادی با اعزام به محل حادثه به رفع مشکل بپردازند.

وی با اشاره به مرکز پیام و امداد ۱۹۴ به عنوان پل ارتباطی مردم با شرکت گاز بیان کرد: شهروندان هر گونه حادثه مربوط به گاز را به صورت شبانه روزی می توانند با این شماره در میان بگذارند.

کد خبر 953868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha