وحدت بین قوا نقشه‌های دشمنان را خنثی می کند

مزگی نژاد با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: وحدت بین مسئولان در سه قوه کشور تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی مزگی نژاد» امروز (۶ مرداد) در شورای بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی با اینکه جمهوری اسلامی ایران بیش از 40 سال است که با تحریم های دشمن مقابله می کند، اظهار داشت: امروز به نقطه ای رسیده ایم که جوانان این کشور، تحریم ها را تبدیل به فرصتی برای ساختن کشور می کنند.

 

وی یکی از ظرفیت های حضور مردم در صحنه و کمک به کشور را شیوع بیماری منحوس کرونا ذکر کرد که به دنبال، دوخت ماسک در کارگاههای کوچک و خانگی به راه افتاد، گفت: ابتدای ورود بیماری به کشور، مشکل کمبود ماسک داشتیم و هیچ کشوری هم به ایران ماسک نمی داد، اما با ورود مردم به میدان جهاد مبارزه با کرونا و راه اندازی کارگاههای تولید ماسک این نیاز به سرعت برطرف شد و ایران در این زمینه از واردات بی نیاز شد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه با وجود ظرفیت های فراوان در کشور، اما هنوز برخی ها در داخل کشور، نگاه شان به خارج کشور است، اظهارداشت: تا زمانی که نگاه به خارج وجود داشته باشد، مشکلات پیش روی کشور همچنان باقی خواهد بود.

 

مزگی نژاد با بیان اینکه خارج شدن آمریکا از برجام یک اشتباه بزرگ برای ترامپ بود، گفت: آمریکا در حال حاضر به دنبال کشاندن ایران پای میز مذاکره و برجام دیگری است.

 

وی در ادامه به ترور سردار سلیمانی توسط نیروهای تروریست آمریکا اشاره کرد و افزود: تروریست های آمریکایی سردار سلیمانی را ترور کردند تا محور مقاومت سقوط کند اما به برکت خون شهدا، این موضوع برعکس شد و امروز می بینیم که مجلس عراق قانون اخراج آمریکایی ها از عراق را صادر کرده است و آمریکایی ها در پایگاه‌های نظامی خود در عراق امنیت ندارند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی راه مقابله با توطئه های دشمنان برای نظام جمهوری اسلامی ایران را در وحدت بین قوا و ایستادگی در برابر دشمنان دانست و گفت: ان شاء الله با وعده الهی کشور از این مشکلات هم عبور خواهد کرد.

 

 

 

کد خبر 953882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha