حمایت از تولید کنندگان داخلی در نوزدهمین بین المللی و تخصصی قطعات خودرو

موسوی گفت: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی قطعات خودرو در حمایت از تولید کنندگان قطعات خودرو داخل کشور، اشتغال زایی و پیشرفت علمی صنایع نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود موسوی»، امروز (دوشنبه 6 مرداد) از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی قطعات خودرو ویژه خودروهای سبک، سنگین و راه سازی خبر داد و به خبرنگاران گفت: این نمایشگاه  از 7 تا 10  مرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان برگزار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: نمایشگاه مورد نظر با در نظر گرفتن بحران کرونا و رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مدت زمان برگزاری نمایشگاه چهار روز است و درهای نمایشگاه از ساعت 17 تا 22 در این روزها به روی بازدیدکننگان باز خواهد بود.

موسوی با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی در نمایشگاه بیان کرد: علاوه بر ضد عفونی کردن سالن ها و سطوح نمایشگاه، تعداد شرکت کنندگان نمایشگاهی با هدف فاصله گذاری اجتماعی 50 درصد کاهش داده شده است.

وی ادامه داد: برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی قطعات خودرو در حمایت از تولید کنندگان قطعات خودرو داخل کشور، اشتغال زایی و پیشرفت علمی صنایع نقش موثری دارد.

موسوی با تاکید بر برگزاری این نمایشگاه با نظارت اتحادیه ها و اداره کل استاندارد فارس گفت: این نمایشگاه با حضور 50 شرکت از استان های فارس، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و اصفهان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل شیراز، اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل و اتحادیه جلوبندها نیز در این نمایشگاه حضور مستقیم دارند.

کد خبر 953926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha