نشست بررسی مشکلات و توانمند های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برگزار شد 

صبح امروز نشست بررسی مشکلات و توانمند های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با حضور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، صبح امروز ۶ مرداد، نشست بررسی مشکلات و توانمند های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با حضور شکرالهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برگزار شد.


«مسعود جمیلی» در این نشست با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در حوزه راه های پنج شهرستان جنوبی کرمان، گفت: این اداره کل وظیفه نگهداری و ایمن سازی محورهای ارتباطی را در منطقه عهده دار است که با جدیت و همکاری نمایندگان مردم هفت شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و بخشداران، گام های مهمی در راستای ایمنی و نگهداری محورهای ارتباطی برداشته شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با اشاره به اجرای طرح سامان دهی محور قلعه گنج - جاسک، بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۸ کیلومتر کار آسفالت رگلاژی از این محور انجام شده است و ظرف ماه های آینده ۱۵ کیلومتر از  آسفالت رگلاژی این محور انجام می شود.

وی به احداث و تعریض ۱۰ دستگاه پل در محور بجگان بخش آسمینون منوجان، اشاره کرد و افزود: کار نصب سامانه های نظارت تصویری جاده های شریانی جنوب استان به تعداد ۱۵ دستگاه انجام و ۲۳ سامانه ثبت تخلفات نیز در این محورها راه اندازی شده است.

جمیلی از انجام اقدامات اولیه بازسازی پل کهنوج خبر داد و اظهار کرد: ظرف ۴ ماه آینده پیمانکار اقدام به ترمیم و احداث پل جدید می کند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان تاکید کرد: مجموعه این اداره کل با هدف بهتر خدمت به مردم خود را با سیاست های خدمتی به مردم و همراهی با نماینده های مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی مقید می داند.

 

احداث و تکمیل جاده ارتباطی محمد آباد - جاسک تحول عظیمی در حوزه ترانزیت و دسترسی منطقه به آبهای های آزاد ایجاد می کند



«منصور شکرالهی» در این نشست ضمن تشکر از اقدامات تاثیر گذار مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: راهداری در این منطقه وظیفه سنگینی دارد چرا که ایمنی تردد در جاده ها برای مردم و رانندگان از اهمیت بالایی برخوردار است.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی به دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: در این دیدار یکی از خواسته های مهم بنده توجه و اختصاص اعتبار ملی و قرار گرفتن در ردیف بودجه ملی جاده ارتباطی محمد آباد - جاسک بود که قرار شد این مهم با جدیت پیگیری شود.

وی با بیان این مطلب که جاده محور جاسک مجموعه جنوب استان را به آب های آزاد وصل می کند، خاطرنشان کرد: احداث و تکمیل این جاده می تواند تحول عظیمی در حوزه ترانزیت و دسترسی منطقه به آبهای آزاد ایجاد کند.

شکرالهی با اشاره به پیگیری برای از سر گیری روند احداث طرح راه آهن در جنوب کرمان، ابراز کرد: اجرای ۲ طرح ریلی و جاده ای در منطقه و اتصال به جاسک در کلیه حوزه های توسعه ای موجب ارتقای منطقه می شود.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی به تصویب طرح اختصاص قیر رایگان برای طرح های عمرانی، اشاره کرد و افزود: با این اقدام و ورود قیر رایگان به این منطقه، تحول ماندگاری در حوزه راهسازی جنوب کرمان ایجاد می شود.

شایان ذکر است؛ در این نشست مجتبی محمودی معاون حمل و نقل و مجتبی شاهرخی معاون راهداری این اداره کل گزارشی از وضعیت اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود در پنج شهرستان جنوبی استان ارائه کردند.
 

کد خبر 953932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha