نماز جمعه پایگاه روشنگری بصیرت افزایی و سنگر دفاع از نظام اسلامی است

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: نماز جمعه پایگاه روشنگری، بصیرت افزایی و سنگر دفاع از نظام اسلامی و دستاوردهای آن و دفاع از آرمان شهدا است.

حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: نماز جمعه پایگاه روشنگری، بصیرت افزایی و سنگر دفاع از نظام اسلامی و دستاوردهای آن و دفاع از آرمان شهدا است.


امام جمعه آسمینون با اشاره به برگزاری نشست ستاد نماز جمعه بخش آسمینون، افزود: یکی از برنامه های نهاد نماز جمعه بخش آسمینون (نودژ ) هم زمان با سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری نشستی با هدف تجلیل از مدافعان سلامت و فعالین نماز جمعه بخش آسمینون (نودژ) بود.
 
وی ابراز کرد: امروز به لطف خداوند و در چهل و یکمین سالگرد اقامه اولین نماز جمعه، این فریضه مهم جایگاه خود را در جامعه پیدا کرده و کارکردهای بسیار مثبتی در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی داشته است و این کارکردها در طی ۷ سال در بخش آسمینون و شهر نودژ به خوبی و با حمایت مردم و مسئولان محقق شده اند.

حجت الاسلام احمدی نیک بیان کرد: سنگر نماز جمعه در بخش آسمینون و شهر نودژ به معنای واقعی کلمه یک سنگر و تریبون مطالبه گری از مسئولان در راستای حل مشکلات مردم بوده است.

امام جمعه آسمینون تاکید کرد: سنگر و تریبون نماز جمعه، سنگر نظام اسلامی و پایگاه دفاع از ولایت فقیه و جایگاهی برای تبیین گفتمان امامین انقلاب اسلامی می باشد.

وی اظهار کرد: امروز جایگاه نماز جمعه امید مردم است چرا که پل ارتباطی برای رساندن مشکلات و دردهای مردم و جامعه به گوش مسئولین است.

حجت الاسلام احمدی نیک در خاتمه از زحمات و تلاش های کلیه اعضا ستاد نماز جمعه بخش آسمینون، اصحاب رسانه در سطح شهر، بخش و شهرستان و به صورت ویژه از خبرگزاری شبستان جنوب کرمان، خبرگزاری صداو سیما و اعضای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان کرمان تشکر کرد.

کد خبر 954038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha