برگزاری کارگاه استارتاپ برای مهارت آموختگان فنی و حرفه ای کردکوی

رمضانی گفت: کارگاه استارتاپ بازارسازی، بازاریابی و فروش در طول این هفته مهارت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای کردکوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از گرگان، «مجید رمضانی» عصر امروز (دوشنبه 6 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از 31 تیر تا 6 مرداد هفته مهارت نامگذاری شده و در شهرستان کردکوی برنامه های متنوعی در این ایام تدارک دیدیم.

 

رئیس مرکز آموزش  فنی حرفه ای  برادران کردکوی  ادامه داد: با توجه به محدودیت های کرونایی و شیوع ویروس کرونا تلاش شد که برنامه های ما از طریق فضای مجازی برگزار شود.

 

رمضانی بیان کرد: در ابتدای هفته با عطرافشانی گلزار شهدا برنامه های هفته مهارت را آغاز کردیم، کارگاه استارتاپ بازارسازی، بازاریابی و فروش در طول این هفته مهارت در مرکز آموزش فنی و حرفه ای کردکوی برگزار شد.

 

وی افزود: تهیه بروشور و عکس نوشته ها برای افزایش مهارت نیز در این ایام در فضای مجازی از دیگر برنامه های ما در طول هفته مهارت بود.

 

رئیس مرکز آموزش  فنی حرفه ای برادران کردکوی به مهارت آموزی تأکید کرد و افزود: مهارت آموزی می تواند منجر به توانمندسازی بیشتر افراد جامعه شود و مشکلات اشتغال را کمتر کند.

 

رمضانی خاطرنشان کرد: فنی و حرفه ای برای 18 گروه هدف آموزش مهارت آموزی در رشته های مختلف را در نظر گرفته است.

کد خبر 954093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha