جهش تولید در فارس با رفع موانع برای سرمایه‌گذاران و متقاضیان کار آفرینی

بیات گفت: رفع موانع برای سرمایه‌گذاران و متقاضیان کار آفرینی و ایجاد بستر مناسب تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بی شک در جهش تولید فارس نقش موثری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امیر بیات»، امروز (دوشنبه 6 مرداد) در بازدید  از منطقه ویژه اقتصادی جهرم و منطقه ویژه اقتصادی شیراز با تاکید بر نقش مشارکت بخش خصوصی در افزایش تولید گفت: تحقق واقعی جهش تولید و تسریع تولید با مشارکت بخش خصوصی محقق می شود.

معاون وزیر صمت افزود: لازم است تا برای تحقق این هدف با بررسی مشکلات واحدهای صنعتی راکد و با استفاده از ظرفیت های قانونی به رفع این مشکلات پرداخت.

وی اضافه کرد: فارس از ظرفیت های تولیدی مطلوبی برخوردار است که از نمونه های آن می توان به منطقه ویژه اقتصادی جهرم و منطقه ویژه اقتصادی شیراز اشاره کرد و با استفاده از دانش روز و سرمایه گذاری‌های لازم، واحدهای تولیدی راکد را می توان به چرخه تولید بازگرداند.

سرپرست هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) تصریح کرد: رفع موانع برای سرمایه‌گذاران و متقاضیان کار آفرینی و ایجاد بستر مناسب تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بی شک در جهش تولید فارس نقش موثری خواهد داشت.

وی ادامه داد: سازمان  «ایدرو» از تمامی ظرفیت‌های خود برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه فعالیت‌های اقتصادی فارس و تکمیل زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی  جهرم استفاده خواهد کرد.

بیات تاکید کرد: این سازمان، آغازگر توسعه  صنعتی در کشور بوده و با توسعه زیر ساخت‌های صنعتی در تولید ناخالص ملی سهم موثری داشته است.

معاون وزیر صمت با تاکید بر تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه صنعت و تولید در کشور گفت: این موارد از اولویت های سال 99 به عنوان سال جهش تولید برای سازمان صمت به شمار می رود.

بیات افزود: پیوستگی زنجیره تولید با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در نقاط مختلف کشور از اهداف «ایدرو» است که باعث تحقق جهش تولید می شود.

گفتنی است در بازدید  از منطقه ویژه اقتصادی جهرم و منطقه ویژه اقتصادی شیراز، «حمیدرضا ایزدی» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، «محمد رضا رضایی کوچی» نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، «سید رضا ساداتی»، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس،  «مهدی شفیعیان» فرماندار جهرم و ... نیز حضور داشتند و ضمن بررسی  مسائل و مشکلات زیر‌ساختی مناطق ویژه جهرم و شیراز برای بازگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید و حل مشکلات آنها تصمیماتی اتخاذ شد.

کد خبر 954117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha