تسریع امور برای سرمایه گذاران و کارآفرینان بخش تولید و صنعت در تحقق جهش تولید موثر است

ایزدی گفت: تسریع امور برای سرمایه گذاران و کارآفرینان بخش تولید و صنعت، تقویت حوزه صادرات و تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش در تحقق جهش تولید موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا ایزدی»، امروز (دوشنبه 6 مرداد) در بازدید  از منطقه ویژه اقتصادی جهرم و منطقه ویژه اقتصادی شیراز با حضور معاون وزیر صمت گفت: لازم است تا با به روز رسانی شرایط تولید به ایجاد جهش در این حوزه پرداخت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس افزود: تسریع امور برای سرمایه گذاران و کارآفرینان بخش تولید و صنعت، تقویت حوزه صادرات و تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش در تحقق جهش تولید موثر است.

وی اضافه کرد: استان فارس بستر مطلوبی در حوزه سرمایه گذاری و حضور بخش خصوصی دارد که از نمونه آنها می توان به ایجاد صنایع مادر،‌ تکمیل زنجیره‌های تولید، توسعه صادرات و ایجاد شرایط زیرساختی صنایع با فناوری های پیشرفته اشاره کرد.

ایزدی با تاکید بر ظرفیت های مطلوب منطقه اقتصادی ویژه جهرم بیان کرد: جهرم دارای ظرفیت مطلوبی در حوزه تولید محصولات باغی و زراعی است و سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی در آن پیامدها و نتیجه مطلوبی در پی دارد.

وی تصریح کرد: هدف از انجام بازدیدهای دوره ای از واحدهای تولیدی فارس، حمایت از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران و حرکت است تا در مسیر جهش تولید و اشتغال پایدار قرار بگیرند.

 

کد خبر 954125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha