پلمب ۲ واحد باغ رستوران در شهرستان جهرم

فتحی گفت: ۲ واحد باغ رستوران در جهرم به دلیل عرضه قلیان و پذیرایی در داخل باغ و همچنین رعایت نکردن پروتکل بهداشتی پلمب شدند.

 «محمدنبی فتحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در بازرسی شب گذشته از واحدهای زیر مجموعه صنف اغذیه فروشان شهرستان جهرم در ساعات پایانی شب  2 واحد باغ رستوران به دلیل عرضه قلیان و پذیرایی در داخل باغ و همچنین رعایت نکردن پروتکل بهداشتی پلمب شدند.

 

رئیس اتحادیه صنف اغذیه فروشان جهرم با اشاره به اینکه به 2 واحد دیگر نیز به دلیل نداشتن پروانه کسب اخطار کتبی داده شد، افزود: با توجه به شیوع بی رحمانه و تصاعدی ویروس «کرونا» و هشدارهای بسیار جدی از طرف مسئولان شهرستان، متاسفانه باز شاهد گذر از خط قرمز های بهداشتی  و تخلفات صنفی هستیم.

 

وی از کسبه خواست تمامی همشهریان را عضو خانواده خود بدانند و در رعایت نظافت و پروتکل های بهداشتی نهایت دقت داشته باشند.

 

فتحی با اشاره به اینکه همچنان قانون عدم ورود مراجعه کننده به محل کسب به قوت خود باقی است، خاطرنشان کرد: از کسبه درخواست داریم استفاده از ماسک، دستکش، کلاه و روپوش تمیز را در دستور کار خود قرار دهند و دستگاه پوز را جهت تسویه حساب در اختیار مشتریان بگذارند.

 

 وی همچنین از همشهریان درخواست کرد، به مراکزی که رعایت پروتکل بهداشتی را نمی کنند مراجعه نکرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی و بهداشتی در حوزه اغذیه با شماره تلفن ۰۹۱۷۷۹۱۳۹۵۹ بازرس اتحادیه صنف اغذیه فروشان شهرستان جهرم تماس بگیرند.

 

فتحی با اشاره به اینکه اتحادیه صنف اغذیه فروشان شهرستان جهرم با افتخار در خدمت همشهریان است، تصریح کرد: در رابطه با کسبه ای که رعایت حال مردم را نکنند به صورت جدی و بدون تعارف برخورد قانونی می شود.

 

رئیس اتحادیه صنف اغذیه فروشان جهرم در پایان عنوان کرد: توجیه بی منطق کسبه و برخورد ناشایست با مامورین و سفیران سلامت در مراحل بازگشایی و فک پلمی نقش بسزایی دارد.

 

کد خبر 954139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha