دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد قزوین با خانواده شهید محمدی فر

حجت الاسلام رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در راستای اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با خانواده شهید محمدی فر در قشلاق آبیک دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «علی رمضانی» امروز (سه شنبه 7 مرداد) در دیدار با خانواده شهید «قدمعلی محمدی فر» بیان کرد: تکریم و تجلیل از خانواده شهدا وظیفه ای است که همه ما در برابر گذشت و ایثارگری این خانواده ها بر عهده داریم و این کوچکترین کاری است که می توانیم در برابر این همه ایثار داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: طرح ملی سه شنبه های تکریم هم با همین رویکرد در حال اجراست و هر هفته دیدار با خانواده شهدا داریم.

 

وی تأکید کرد: آسایش و امنیت امروز ما مرهون خون شهداست و این موضوع مهمی است که باید برای نسل امروز تبیین شود و آنها باید بدانند که اگر امروز می توانند در این امنیت زندگی کنند آن را مرهون کسانی هستند که از بزرگترین دارایی شان یعنی جان خود گذشتند تا اسلام و ایران بماند.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: ما باید روحیه ایثار و شهادت را در نسل امروز تقویت کنیم و با توجه به اینکه بیشتر مخاطبان کانون های فرهنگی هنری مساجد جوانان و نوجوانان هستند این رویکرد در برنامه های کانون ها دنبال می شود.

 

در ادامه این مراسم مادر شهید «قدمعلی محمدی فر» به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت.

 

گفتنی است شهید قدمعلی محمدی فر در اسفند ماه سال 1364 در سن 21 سالگی در سردشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 954233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha