از ظرفیت موقوفات در امر سرمایه گذاری استفاده شود

حسینی با تاکید براینکه از ظرفیت بقاع متبرکه برای اشتغالزایی و درآمدزایی هم استفاده شود، گفت: حضور گردشگر در این اماکن به اشتغالزایی منجر می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تاکید بر ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه برای جذب گردشگر، اظهار کرد: ضروری است تا از ظرفیت موقوفات در امر سرمایه‌گذاری استفاده کرد.

 

سید البرز حسینی با تاکید براینکه از ظرفیت بقاع متبرکه برای اشتغالزایی و درآمدزایی هم استفاده شود، گفت: حضور گردشگر در این اماکن به اشتغالزایی منجر می شود.

 

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برگزاری تورهای گردشگری در جهت معرفی بقاع متبرکه تاکید کرد وئ گفت: بایستی از ظرفیت دیگر دستگاه های اجرایی در تحقق این مهم استفاده شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان هم در سخنانی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های سرمایه‌گذاری در اولویت اوقاف است، گفت: اقدامات خوبی در راستای بازسازی بقاع متبرکه در استان انجام شده است.

 

حجت الاسلام مختار کرمی مدیریت پروژه‌های سرمایه‌گذاری را مورد تاکید این اداره کل خواند و گفت: به دلیل وجود موقوفات ارزشمند در شهر قیدار، پروژه پیامبر اعظم 2 تکمیل می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تالار احسان قیدار هم برای کمک به زوج‌های جوان ساخته شده در اختیار ستاد کرونا قرار گرفته است.

 

این مقام مسئول به کمک های انجام شده به متضرران کرونا از طریق موقوفه قیدار نبی اشاره کرد و گفت: این کمک ها در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: امیدواریم پروژه توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان هم با همکاری مردم به زودی انجام شود.

کد خبر 954275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha