۵۴۶ هزار تن کالا در استان ایلام جابجا شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در سال جاری ۵۴۶ هزار تن کالا در استان ایلام جابجا شده است.

«نورالله دلخواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: طی سه ماه اول سال ۹۹ بیش از ۵۴۶ هزار تن کالا در محورهای استان ایلام جا به جا شده است.

 

وی  بیان اینکه  این میزان کالای جابه شده طی ۲۹ هزار و ۷۲۶ بارنامه صورت گرفته است، افزود: عمده کالا‌های جابجا شده از مبدا استان به ترتیب، انواع سیمان، گندم، انواع گاز مایع، کلینگر، ماسه و پلی اتیلن و سایرکالا‌ها بوده است.



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرد: در ۴ ماهه اول امسال بیش از ۱۴۴ هزار مسافر در ۳۰ هزار و ۳۴۲ سفر در استان ایلام جابجا شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا نسبت به مدت مشابه سال قبل تعداد سفر ۵۶ درصد و تعداد مسافر ۷۹ درصد کاهش داشته است.

 

وی با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا تمام پروتکل‌های بهداشتی مقابله با این ویروس به صورت جدی رعایت می‌شود عنوان کرد: استفاده از ماسک در همه وسایل حمل و نقل عمومی بین شهری و پایانه‌های مسافری اجباری و الزامی می‌باشد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خاطرنشان کرد: در حال حاضر فروش اینترنتی یا حضوری بلیت وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

 

 

 

۵۵ شرکت حمل و نقل کالا ،۶۹۹۴ راننده و بیش از ۴۸۰۰ دستگاه کامیون با عمر میانگین ۱۱ سال در استان فعالیت دارند.

 

کد خبر 954292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha