هشدار مفتی قدس نسبت به عواقب خطرناک  فراخوان حمله شهرک نشینان به مسجدالاقصی

به دنبال فراخوان شهرک نشینان در حمله روز پنج شنبه به مسجدالاقصی، شیخ محمد حسین، نسبت به پیامدهای این حمله هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «الشروق»، شیخ «محمد حسین»، مفتی کل قدس و فلسطین نسبت به خطرهای اقدامات صهیونیست ها در مسجدالاقصی هشدار داد.

 

 

شیخ محمد حسین در ادامه نسبت به فراخوان صهیونیست ها برای حمله روز پنج شنبه (9 مرداد ماه) به مسجدالاقصی هشدار داد و گفت: این اقدامات اهانت به عقیده مسلمانان جهان است.

 

وی تاکید کرد: مقامات اشغالگری که حمله شهرک نشینان به مسجدالاقصی را سهولت می بخشند، مسئول پیامدهای این جرایم هستند که باعث خدشه دار شدن احساسات مسلمانان می شوند.

 

خطیب مسجدالاقصی در ادامه از فلسطینی ها خواست حضور پر رنگی در مسجدالاقصی داشته باشند، زیرا این مکان حق خالص مسلمانان است و صهیونیست ها حق دخالت در امور مسجدالاقصی را ندارند.

 

وی با اشاره به اینکه صهیونیست ها به طور آشکار به دنبال یهودی سازی قدس و تسلط بر مسجدالاقصی هستند، گفت: آنان می خواهند هویت اسلامی این مکان مقدس را تغییر دهند.

 

شیخ محمد حسین در ادامه از موسسات و هیئت های محلی و بین المللی و در رأس آن یونسکو خواست از مسجدالاقصی و اماکن اسلامی حمایت کنند.

 

مفتی کل قدس و فلسطین همچنین بر ضرورت دخالت فوری به منظور توقف حملات صهیونیست ها به مسجدالاقصی تاکید کرد و گفت: این حملات عواقب خطرناکی دارد که آتش آن دامن منطقه را می گیرد. وی در پایان نسبت به بروز جنگ دینی هشدار داد.

کد خبر 954307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha