شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند

حجت الاسلام اميني با تأکید براینکه شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند گفت: حفظ و حراست از ارزشهای انقلاب اسلامی از اهداف و آرمانهای بلند شهیدان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان ،حجت الاسلام «عباس امینی» در برنامه طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» با حضور در منزل شهید محمد تقی شریعتی ضمن تقدیر از برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» گفت: ایثارگری خانواده معظم شهدا در پاسداری از انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد و این عرض ارادت ها به محضر خانواده معظم شهدا حداقل کار برای تقدیر از رشادت های آنان است.

 

امام جمعه شاهرود با اشاره به اثرگذاری تجلیل از خانواده معزز شهدا در جامعه اظهارداشت: زنده نگهداشتن یاد شهدا و ارائه اهداف ونیات رزمندگان امروز باید درجامعه ساری وجاری باشد.

 

وی تصریح کرد: اگر همراهی خانواده معززشهدا نبود شهدا نمی‌توانستند این‌گونه مجاهدت کنند و انشالله خانواده آنها از شفاعت شهدا بهره‌مند خواهند بود.

 

به گفته حجت الاسلام اميني از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران و اطاعت پذیری از ولایت در دفاع از حریم اسلام، قرآن و میهن اسلامی، توانست توطئه های دشمنان و استکبار جهانی را نقش برآب کند.

 

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه فرهنگ شهادت طلبی ملت ایران موج اسلام خواهی و عزت را در جهان به ارمغان آورده است اضافه کرد: حماسه ایثارگری شهدا و ایثارگران باید نسل به نسل به جوانان تبیین شود.

 

وی درادامه با اشاره به  روحیات شهید« محمد تقی شریعتی» اظهارداشت: این شهید بزرگوار یکی از جوانان مومن ومخلص روستابود،که ازجنبه اخلاقی متخلق به اخلاق اسلامی بود و توفیق داشت تا در زمره شهدای خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد.

 

حجت الاسلام اميني با بیان اینکه روستای قلعه نو خرقان شاهرود شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است افزود: مجموعه از شهدا در این منطقه وجود دارد که تاکنون 33 یادواره به منظور تکریم مقام شامخ این شهدا برگزار شده است.

 

کد خبر 954702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha