حضور پرشور مردم در مناسبت ها موجب ناامیدی دشمنان است

حجت الاسلام ایمانی فرد گفت: حضورآگاهانه و پرشور مردم در مناسبت های مختلف، همواره موجب دلگرمی و قوت قلب خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایه یاس و نا امیدی دشمنان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الا سلام « محمد ایمانی فرد » در نشست خبری بزرگداشت 12 مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: شورای هماهنگی یکی از یادگارهای ماندگار و گران بهای انقلاب اسلامی محسوب می شود که به فرمان معمار کبیر انقلاب در سال 1359 تشکیل شد.

 

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از چنان جایگاهی برخوردار بوده است که مقام معظم رهبری بارها از این نهاد انقلابی در مقاطع مختلف و حساس تاریخی و تاریخ ساز انقلاب اسلامی، تعریف و تمجید کرده است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در رابطه با این شورا فرمودند: « شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن ترین و پر سابقه ترین نهادهای جمهوری اسلامی است که براساس یک نیاز واقعی و صادقانه در کشور به وجود آمده است و در طول سالیان متمادی با تحولات گوناگون آن نیاز را همواره مورد نظر داشته و حق عمل و اقدام به موقع به جا آورده است ».

 

وی ادامه داد: امروز پس از گذشت چهار دهه از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضورآگاهانه و پرشور مردم در مناسبتها، همواره موجب دلگرمی و قوت قلب خدمتگزاران و مایه یاس و نا امیدی دشمنان  شده است و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کنار مردم عزیز به عنوان سربازان کوچک این نظام مقدس در حال انجام وظیفه بوده است.

 

ایمانی فرد تصریح کرد: این نهاد مقدس امروز نیز با نقشه راه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب، سربلندی و بالندگی انقلاب اسلامی ایران معطوف داشته است و با تمام توان، ظرفیت های جامعه برای تعالی انقلاب اسلامی و حفظ آن از نقشه های شوم دشمنان به این نظام مقدس می کوشد.

 

وی در ادامه با گرامیداشت  یاد و خاطره حجت الاسلام و المسلمین شهید حقانی، اولین دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نماینده مردم شریف بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، از سال ها مجاهدت این عالم گرامی و مبارزین انقلابی استان هرمزگان همچون شهید درویشی، مرحوم حجت الاسلام عباسی و مرحوم حاج علی مظفری یاد کرد و این بزرگواران را اسطوره های مقاومت و ایستادگی مردم شریف هرمزگان معرفی کرد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان 12 مرداد سالروز تاسیس این نهاد انقلابی را به آحاد مردم ایران و همچنین مردم شریف استان هرمزگان، حافظان تنگه هرمز و خلیج همیشه فارس و خانواده معظم شهدا تبریک گفت.

 

 

 

 

کد خبر 954788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha