استقرار قربانگاه ذبح بهداشتی در کمیته امداد نکا

بریمانی ورندی از آمادگی قربانگاه ذبح بهداشتی کمیته امداد نکا جهت دریافت نذورات و ذبح قربانی خبر داد و گفت: تلاش داریم تا ذبح گوسفند در این قربانگاه با رعایت پروتکل بهداشتی انجام شود.

« حسین بریمانی ورندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا گفت: جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی در خصوص عید سعید قربان  و قربانگاه ابراهیمی در نکا با حضور امام جمعه نکا برگزار و مقرر شد تا برای دسترسی آسان مردم، این قربانگاه با رعایت پروتکل بهداشتی دائر شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا افزود: در عید سعید قربان امسال ذبح گوسفند، بز و گاو در  قربانگاه ابراهیمی نکا به صورت متمرکز و با استقرار اکیپ دامپزشکی ،همکاران شبکه بهداشت و درمان و شهرداری و با حفظ تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

وی اظهار کرد:  مردم خیر شهرستان نکا و حجاج معززی که امسال به حج مشرف نشدند و همه عزیزانی که قصد ذبح گوسفند قربانی را دارند می توانند دام های خود را در این قربانگاه به صورت رایگان ذبح و تحویل بگیرند و بین همان نیازمندان شناخته شده خودشان و مددجویان تحت حمایت توزیع نمایند.

 

 بریمانی ورندی از آمادگی قربانگاه ذبح بهداشتی کمیته امداد نکا جهت دریافت و ذبح قربانی خبر داد و گفت: تلاش داریم تا ذبح گوسفند در این قربانگاه با رعایت پروتکل بهداشتی انجام شود.

 

رییس کمیته امداد نکا افزود: مردم خیر شهرستان نکا همچنین می توانند کمک های نقدی خود با حداقل مبلغ ۲۰ هزار تومان به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۹۲۵۲ بانک ملی به نام کمیته واریز کنند.

 

وی همچنین با اشاره به ذبح رایگان گوسفند در قربانگاه ابراهیمی کمیته امداد نکا برای آحاد شهروندان یادآور شد: با برنامه ریزی انجام شده و با توجه به عدم وجود کشتارگاه در نکا، ذبح قربانی امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، با استقرار اکیپ دامپزشکی ،همکاران شبکه بهداشت و درمان و شهرداری و با حفظ تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

بریمانی ورندی گفت: تاکنون 31 راس گوسفند و 300 میلیون ریال کمک نقدی از سوی خیران و حامیان طرح اکرام ایتام به کمیته امداد نکا اهدا شده است که علاوه بر آن شبکه های نیکوکاری شهرستان هم در این راستا به صورت جداگانه اقدام به جمع آوری دام اهدایی می کنند.

 

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری با تمام توان در این حوزه وارد کار شده اند و مرکز نیکوکاری بسیج رسانه شهید طزره نکا هم پوشش کامل رسانه ای در این بخش را برعهده دارد.

کد خبر 954794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha