​آمادگی خیران در ۴۳ روستای آزادشهر برای حمایت از نیازمندان

​کریمیان گفت: در سطح شهرستان آزادشهر خیران در ۴۳ روستای اهل تشیع و تسنن اعلام آمادگی کردند تا در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد قربانی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علیرضا کریمیان» ظهر امروز(چهارشنبه 8 مرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هر ساله کمیته امداد در خصوص جمع آوری کمک های مردمی و قربانی در آستانه عید قربان فعالیت های خوبی را پیگیری می کند.

 

رئیس کمیته امداد آزادشهر  ادامه داد: با هماهنگی ائمه جماعات و شورای اسلامی شهر و روستا و دهیاران از سوی مردم و خیران آمادگی خوبی اعلام شده است.

 

کریمیان یادآور شد: توصیه های لازم نیز انجام شده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا برای رعایت پروتکل های بهداشتی کمک های مردمی در عید قربان توسط خیران جمع آوری شود.

 

وی افزود: در سطح شهرستان آزادشهر خیران در 43 روستای اهل تشیع و تسنن اعلام آمادگی کردند تا در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد قربانی انجام دهند به ویژه در روستای قورچائی همه ساله فعالیت های خوبی در راستای دستگیری از نیازمندان در عید قربان اتفاق می افتد.

 

رئیس کمیته امداد آزادشهر خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود که بیش از 5 هزار خانوار نیازمند از خیرات و برکات عید قربان بهره مند شود که ارزش ریالی آن یک میلیارد و 500 میلیون تومان است.

 

کریمیان افزود: به منظور جمع آوری کمک های مردمی نیز پایگاه کمیته امداد آمادگی لازم را دارد و مراکز نیکوکاری ما این کمک ها را جمع آوری می کنند تا به دست نیازمندان واقعی برسانند.

 

کد خبر 954809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha