رزمایش  ۱۴ پیامبر اعظم در راستای تقویت بنیه دفاعی کشور برگزار شد

رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان رزمایش ۱۴ پیامبر اعظم گفت: این رزمایش در راستای تقویت بنیه دفاعی و اقتدار نیروهای مسلح برگزار شد.

«ابراهیم عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به رزمایش 14 پیامبر اعظم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمایش نیروهای مسلح بر اساس یک تقویت روشن و مشخص و با رویکردی که همواره نیروهای مسلح در مسیر رشد و ارتقای توان دفاعی و همچنین رسیدن به قدرت بازدارندگی دنبال می کنند، برگزار می شود.

 

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رزمایش 14 پیامبر اعظم در راستای تقویت بنیه دفاعی و اقتدار نیروهای مسلح ما برگزار می شود، نیروهای مسلح ما از اقتدار بالایی برخوردارند و بدون شک این رزمایش در جهت آمادگی این نیروها و بازدارندگی، حرکت ارزشمندی است.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تشکر از سازمان ها و ارگان ها و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برگزاری رزمایش تصریح کرد: این رزمایش قدرت و قابلیت ارزنده نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه دفاعی و نظامی را نشان داد، سپاه پاسداران در طول حیات طیبه خود همواره ثابت کرده است که خواستار ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی بوده است.

 

وی اضافه کرد: دنیا بداند با نیروهای مسلح مقتدر و توانمند ما و با رشد و شکوفایی که این نیروها دارند و روز به روز قابلیت های آنها بیشتر می شود، با ایرانی بزرگ و مقتدر روبرو هستند.

 

عزیزی گفت: این رزمایش پیام معناداری برای دنیاست و کشورهایی که همواره برای ما خط و نشان می کشند، بدانند که با این نیروهای مسلح که حافظ ایران اسلامی هستند، نمی توانند کاری از پیش ببرند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی موفق بوده است و امروز در رزمایش 14 پیامبر اعظم با تجهیزات مدرن و به روز بخشی از این توان را به نمایش گذاشته است.

 

وی با ابراز امیدواری از اینکه روز به روز بتوانیم به ظرفیت ها و قابلیت های دفاعی و نظامی مان اضافه کنیم، گفت: نظام سلطه بداند با ایرانی بزرگ و مقتدر و با مردمی دارای عظمت و پیشینه تاریخی و کهن روبروست و نیروهای جان بر کف این نظام مسلط به همه میادین برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

 

کد خبر 954851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha