سلطه نظامی استعمار مقدمه  نفوذ بر جامعه است

آیت الله عبادی گفت: سلطه نظامی استعمار مقدمه نفوذ در ملت ها است تا پس از آن بتوانند بر روی اندیشه، فکر، عقیده و رفتار مردم تسلط پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،آیت الله «سید علیرضا عبادی» ظهر امروز (8 مرداد) در دیدار با جمعی از طلاب فعال در حوزه مهدویت اظهار کرد: اگر ارزش و اهمیت کاری را در مقیاس منافع دنیوی و اخروی، مادی و معنوی آن بخواهیم مشخص کنیم، ارزش آن کاری که شما و امثال شما زحمتش را می کشید، نسبت به دیگر کارها، بسیار بالاتر است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بر هیچ کسی پوشیده نیست که دشمنان ملت و اسلام، همه گزینه ها را بر علیه ما بر روی میز قرار داده اند که تحمیل جنگ هشت ساله شرق و غرب گوشه ای از این اقدامات بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی بیان کرد: سلطه نظامی استعمار مقدمه ای برای نفوذ در ملت ها است تا پس از آن بتوانند بر روی اندیشه، فکر، عقیده و رفتار مردم تسلط پیدا کنند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه دشمن برای از کار انداختن و سرگردانی مردم صد برابر جنگ نظامی هزینه می کند، ادامه داد: استعمارگران از طریق مواد مخدر، فساد عقیده، فساد اخلاقی و... به دنبال این هستند که بدون هزینه، پیروز جنگ شوند و بر مردم مسلط شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان می خواهند اراده جامعه را در هم بشکنند و بر جان، مال، ناموس و امکانات مسلط شوند، افزود: اما اینکه شما وقت، فکر و تلاش خود را در جهت حفظ جامعه بر عقیده حق و همچنین اراده درست بر اساس قانون، دین و مکتب خرج می کنید، کاری بسیار ارزشمند است.

 

وی خطاب به طلاب فعال در حوزه مهدویت، گفت: کاری که شما انجام می دهید کار انبیا و اولیای الهی است و اقدامات شما همواره با ارزشمندترین کارها رقابت می کند.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه همه عالم مقدماتی برای خلقت انسان است، تصریح کرد: آن فردی که یک انسان را گمراه می کند به مانند این است که تمام عالم را خراب کرده است که متاسفانه به این موضوع توجه ندارد، اما آن فردی که یک انسان را هدایت می کند مصداق این بیان پیامبر اکرم(ص) خطاب به حضرت علی بن ابی طالب(ع) است که می فرمایند: « اگر یک نفر به وسیله تو هدایت شود ارزشش از همه آنچه که آفتاب بر آن می تابد، بیشتر است.»

 

به گفته وی اگرچه شرایط برای شما، همکارانتان و اهل ایمان سخت است و از طرفی نیز بی توجهی جامعه به ارزش ها وجود دارد، اما عالِم هیچگاه به این موارد توجه ندارد و دل خوش نمی کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند متعال، پیامبر اکرم(ص)، اهل بیت(ع) و اهل ایمان ارزش علم را می دانند، عنوان کرد: تنها راهگشای انسان در نظام تکوین علم است، چرا که بدون علم هیچ کاری نمی توان انجام داد.

 

آیت الله عبادی خطاب به طلاب با اشاره به اینکه برای توسعه اندیشه و تفکر اسلام تلاش کنید، افزود: در شرایط سخت امروز کاری که شما بر روی آن سرمایه گذاری کرده اید و در جهت نجات انسان ها گام برمی دارید بسیار ارزشمند است.

کد خبر 954859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha