تعدادی زندانیان جرائم غیرعمد فارس در روز عید سعید غدیر خم آزاد می شوند

حجت الاسلام موسوی گفت: تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد واجد شرایط فارس شناسایی شوند تا در سه مرحله به مناسبت عید سعید غدیرخم، عید میلاد پیامبر اکرم (ص) و سالروز ورود حضرت امام راحل (ره) به مهین اسلامی از زندان آزاد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (چهارشنبه 8 مرداد) در دیدار با «اسحاق ابراهیمی»، مدیر کل زندان های فارس که برای هماهنگی های لازم برای آزادسازی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد به مناسبت عید سعید غدیرخم انجام شد، گفت: یکی از اهداف این جلسه، موضوع آزادی سازی زندانیان جرایم عمد است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد واجد شرایط فارس شناسایی شوند تا در سه مرحله به مناسبت عید سعید غدیرخم، عید میلاد پیامبر اکرم (ص) و سالروز ورود حضرت امام راحل (ره) به مهین اسلامی از زندان آزاد شوند.

وی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی بین 2 دستگاه همکاری های بیشتری در حدود مقررات سازمانی به منظور تحقق هدف بازاجتماعی کردن و اصلاح و تربیت زندانیان انجام پذیرد، افزود: بعد از اتمام دوره کرونا مبلغان قرانی به زندان ها اعزام خواهیم کرد که در بحث اصلاح و تربیت با زندان های فارس همکاری کنند.

 

کد خبر 954931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha