سامان دهی به حوزه مد و لباس اسلامی خروجی شورای فرهنگ عمومی باشد

حجت الاسلام محمدی لائینی به گلایه‌های خانواده‌های متدین برای تهیه پوشاک مناسب از بازار اشاره کرد و گفت: چادر و لباس موجه در فروشگاه‌ها پیدا نمی‌شود، سامان بخشی به حوزه مد و لباس اسلامی خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی مازندران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» عصر امروز(8مرداد) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مازندران با بیان اینکه به اذعان کارشناسان درمان و علوم پزشکی کرونا تا تولید واکسن مخصوص این بیماری منحوس حداقل 2سال دیگر با ما همراه است، افزود: کاشناسان اهل فن تلاش کنند راه هایی برای برگزاری محافل معنوی و مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی پیدا کنند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران به بیانات رهبری (حفظه الله) درخصوص اهمیت توسل همگانی برای رفع بلا اشاره کرد و گفت: باید راه حل هایی ایجاد شود تا مراسم های معنوی نظیر عزاداری محرم مدیریت شده درسایه کرونا برگزار شوند.

 

وی با بیان اینکه به اذعان کارشناسان بهداشت و درمان کرونا دراثر برگزاری تجمع های مردمی مجددا اوج گرفته است، افزود: نمازجمعه و شب های با فضیلت قدر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک و موادضدعفونی کننده در استان برگزار شد اما کسی این ابتکار عمل مردم در بخش برگزاری محافل مذهبی را منعکس نکرد تا برای سایرین الگو شود.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران به کارگاه تولید ماسک اعضای ستادنمازجمعه ساری با محوریت شهیده سلامت«مولود السادات جعفری» اشاره کرد و افزود: کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی از کارگاه های تولید ماسک و تجهیزات به کارگیری شده در امر تولید و همچنین نحوه دوخت ماسک بازدید به عمل آورند تا ماسک بهداشتی تولید شود.

 

وی به گلایه‌های خانواده‌های متدین برای تهیه پوشاک مناسب از بازار اشاره کرد و افزود: چادر و لباس موجه در فروشگاه‌ها پیدا نمی‌شود، سامان بخشی به حوزه مد و لباس اسلامی خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی مازندران باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به نشست اخیر با نخبگان استان مازندران و دغدغه جوانان صاحب فکر و ایده درخصوص عدم حمایت از طرح و اختراعاتشان اشاره کرد و گفت: نخبگان استان دستگاه هایی متناسب با حوزه بهداشت و درمان اختراع کردند که مشابه این اختراع ها از خارج وارد می شود که می طلبد دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بررسی این اختراع ها کمک کار نخبگان برای عرضه محصولاتشان باشد.

 

کد خبر 954960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha