دعای عرفه در کانون «دوستان آسمانی» طنین انداز می شود

گواهیان از برگزاری دعای عرفه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک فرارسیدن روز عرفه و عید قربان، گفت: هرسال و همزمان با فرارسیدن نهم ذی الحجه مصادف با روز عرفه، مراسم قرائت دعای عرفه به همت کانون‌ فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم با اشاره به محدودیت های امسال به سبب شیوع بیماری «کرونا»، افزود: با توجه به شیوع این بیماری و لزوم پرهیز از تجمع ها، در برگزاری مراسم دعای عرفه با محدودیت هایی مواجه هستیم.

 

وی با اشاره به رعایت توصیه ها و شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری مراسم دعای عرفه، عنوان کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی از جمله محدودیت هایی است که در مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم به سبب شیوع بیماری «کرونا» رعایت می شود.

 

گواهیان با اشاره به زمان برگزاری این مراسم، گفت: قرائت دعای عرفه با حضور خیل مشتاقان و اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر امروز در مسجد «امام حسین (ع)» برگزار می شود.

 

وی توسل به ائمه اطهار (ع) برای رهایی از این ویروس منحوس و همه گیر را از جمله توصیه هایی عنوان کرد که باید در روز عرفه از درگاه خداوند متعال مسئلت شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم استفاده از ماسک را از جمله الزامات حضور در مراسم دعای عرفه دانست و گفت: رعایت فاصله گذاری و شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری این مراسم مورد تاکید واقع شده است.

 

کد خبر 955077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha