دعای عرفه در بقاع متبرکه خوزستان برگزار نمی‌شود

حجت‌الاسلام فائزی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم حضوری دعای عرفه در بقاع متبرکه برگزار نمی‌شود اما از طریق کانال‌های مجازی بقاع پخش می‌شود گفت: در روز عید غدیر نیز شاهد حرکت کاروان‌های شادی خواهیم بود.

«حجت‌الاسلام فائز فائزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در روز عرفه به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم حضوری در بقاع متبرکه برگزار نمی‌شود اما این دعا از طریق کانال‌های مجازی بقاع متبرکه پخش می‌شود.

 

مدیر فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان افزود: به منظور برگزاری جشن عید غدیرخم دستورالعمل‌های این جشن به مدیران شهرستان‌ها ارسال شد که در همین راستا روز عید غدیر کاروان‌های شادی در سطح استان به حرکت درمی‌آیند.

 

وی با بیان اینکه در طرح نشاط معنوی 11 مبلغ از استان قم آموزش این طرح در خوزستان را عهده‌دار هستند یاد آور شد: با توجه به شرایط ویروس کرونا این طرح امسال به صورت مجازی برگزار شد که به همین منظور 30 گروه مجازی به مدیریت مبلغان حوزه علمیه قم در بقاع  متبرکه خوزستان راه‌اندازی شده است.

 

کد خبر 955144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha