از اجرای طرح قربانی تا توزیع  بسته‌‌های معیشتی در کانون‌های  مساجد گیلان

حجت‌‌الاسلام رضوانی نژاد از اجرای طرح قربانی تا توزیع بسته‌‌های معیشتی در کانون‌های مساجد گیلان همزمان با دهه امامت و ولایت خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تبریک دهه امامت و ولایت اظهارداشت: همزمان با فرا رسیدن عیدسعید قربان ستاد فهمای گیلان طرح نذر قربانی را با مشارکت خیرین و عموم مردم به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اجرا می‌کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان ادامه داد: در قالب این طرح بیش از  هزار بسته مواساتی شامل مواد غذایی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

 

وی تصریح کرد: همچنین وجوه قربانی از سوی کانون‌ها جمع آوری شده و گوشت قربانی در قالب بسته‌بندی بهداشتی توزیع می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد به دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان در دهه امامت و ولایت پرداخت و افزود: دعای پرفیض عرفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همت کانون‌های فرهنگی و هنری روز گذشته در مساجد سراسر استان برگزار شد.

 

به گفته وی دیدار با خانواده‌های شهدای سادات، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقه پیام غدیر و اجرای سرود خیابانی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این ایام است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا و پرهیز از تجمع‌ها برنامه‌های امسال بسیار محدودتر از سال های گذشته است خاطرنشان ساخت: برنامه های دهه امامت و ولایت با بهره گیری از فضای مجازی و در کانال های کانون ها پخش می شود.

 

وی اهدای بسته های بهداشتی چون ماسک و دستکش، ارسال پیام های آموزشی و بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا در فضای مجازی را از مهمترین برنامه های ویژه عید سعید قربان اعلام کرد.

 

کد خبر 955186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha