برگزاری نماز عید سعید قربان در استان ایلام لغو شد

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام از لغو برگزاری نماز عید سیعد قربان در سراسر نقاط استان با توجه به شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «محمد صادق پیمایی» ظهر امروز(9 مرداد) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در اکثر نقاط استان و تداوم وضعیت قرمز در استان از نظر شیوع کرونا، نماز عید سعید قربان در هیچ نقطه ای از استان اقامه نمی شود.

 

وی با بیان اینکه این تصمیم در استای حفظ سلامتی مردم و اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ شده است، گفت:  با توجه به تقارن عید سعید قربان با روز جمعه باید نماز عید قربان برگزار می شد که به علت شیوع کرونا این آیین معنوی لغو می شود.

 

 مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ایلام با تاکید بر رعایت تکات و پروتکل های بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم  از عموم‌ هم استانی های عزیز ایلامی درخواست کرد برای قطع زنجیره انتقال این بیماری دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

گفتنی است، شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی،چرداول، آبدانان، دهلران، دره شهر، دهلران و بدره در حال حاضر از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز و شهرستان های هلیلان و سیروان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

کد خبر 955222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha