طرح های فارس در حوزه جهش تولید تعیین شده است

نوبخت گفت: با استاندار فارس نیز تفاهم نامه ای در حوزه جهش تولید منعقد شده است و سازمان برنامه و بودجه از اولین روزهای سال 99 جلسات ستاد جهش تولید را تشکیل داده و هر استان برنامه لازم در این حوزه را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد باقر نوبخت»، عصر امروز (پنج شنبه 9 مرداد) در جلسه اقتصاد مقاومتی گفت: هنوز برخی از طرح ها به دلیل افزایش قیمت به پایان نرسیده و برای تکمیل آزاد راه شیراز به اصفهان به یک هزار و 200 میلیارد تومان نیاز داریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: سهم دولت با همکاری سایر سازمان ها برای اجرای برنامه ها پرداخت شده است اما دلایل دیگری جز مسایل مالی مانند حجم پروژه ها و ... برای به اتمام نرسیدن برخی طرح ها وجود دارد.

معاون رئیس جمهور اضافه کرد: در این سفر به فارس، ارزیابی از 2 میلیارد و  470 تومان برای 15 پروژه که امکان اجرای آن تا پایان سال وجود دارد به انجام رسید اما ی توان با صرفه جویی در برخی طرح ها، هزینه های بیشتری را به سمت چرخه تولید سوق دهیم.

نوبخت تاکید کرد: مجددا برای بررسی پیشرفت طرح ها به فارس سفر دیگری خواهم داشت و در این سفر برای جهش تولید در فارس 38 طرح در نظر گرفته شده که ناتمام مانده است.

وی ادامه داد: با مشارکت بانک ها و بخش خصوصی مقرر شده یک هزار 351 میلیارد تومان در سال جاری برای اتمام این طرح ها در فارس سرمایه گذاری کنیم که پنج هزار و 35 فرصت شغلی ایجاد می کند.

نوبخت اعلام کرد: با استاندار فارس نیز تفاهم نامه ای در حوزه جهش تولید منعقد شده است و سازمان برنامه و بودجه از اولین روزهای سال 99 جلسات ستاد جهش تولید را تشکیل داده و هر استان برنامه لازم در این حوزه را دارد و برای فارس نیز طرح ها و پروژه های تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: به دلیل اهمیت جهش تولید، سفر به فارس را بر مسئولیت هایی که در سطح ملی وجود دارد در بحران کرونا در شرایط کنونی ارجحیت داده ام که نشان از اهمیت حوزه تولید و رونق آن است.

کد خبر 955283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha