ذبح قربانی به نیابت از حاج قاسم سلیمانی 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: امروز هم زمان با عید قربان، ذبح قربانی با هدف کمک به معیشت مردم نیازمند مناطق محروم و به نیابت از حاج قاسم سلیمانی و به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج حضرت و همچنین ریشه کن شدن بیماری کرونا انجام شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک عید قربان، گفت: امروز هم زمان با عید قربان، ذبح قربانی با هدف کمک به معیشت مردم نیازمند مناطق محروم و به نیابت از حاج قاسم سلیمانی و به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج حضرت و همچنین ریشه کن شدن بیماری کرونا انجام شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: یکی از مستحبات موکد در عید قربان، ذبح قربانی و کمک به فقرا است و از آنجایی که ما امنیت امروز را مدیون خدمات صادقانه سردار سلیمانی هستیم بنابراین تصمیم گرفتیم امروز قربانی هایی به نیابت از سردار دل ها برای شادی روح ایشان و به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید ذبح کنیم.

وی عنوان کرد: به همین منظور ۲ راس گاو و ۲ راس گوسفند نذری قربانی شده و در بین خانوارهای نیازمند روستاهای رودبار جنوب توزیع شد.

حجت الاسلام خاوری افزود: گوشت های قربانی با رعایت کامل نکات بهداشتی ذبح و بسته بندی شده و سپس گوشت های نذری در بین ۳۰۰ خانواده نیازمند در ۵ روستای این شهرستان توزیع شد.

وی ابراز کرد: قربانی ها با مشارکت اعضای گروه جهادی کانون شهید باکری و با جلب کمک های خیرین و مردم به مبلغی بیش از ۱۰ میلیون تومان خریداری شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: پس از شیوع کرونا اولویت برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید باکری، اقدامات جهادی در راستای خدمت رسانی به محرومین قرار دادیم و به همین منظور تاکنون فعالیت های جهادی بسیاری به همت بچه مسجدی های گروه جهادی شهید باکری انجام شده است.

وی در خاتمه اظهار کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه بتوانیم با کمک های مردمی و همکاری خیرین بتوانیم به محرومین منطقه به ویژه افراد متضرر از کرونا خدمت رسانی رسانی کنیم.

کد خبر 955341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha