اجرای مرحله دوم رزمایش  کمک مومنانه  در بهشهر

پورقربان از اجرای مرحله دوم رزمایش و اهدای کمک مومنانه به نیازمندان در بهشهر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا در این مرحله، ضمن شناسایی نیازمندان واقعی کمک ها به جامعه هدف برسد.

« حسن پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت:  قرارگاه رزمایش کمک مومنانه با همکاری مردم و خیران و مسئولان در بهشهر شکل گرفته و تلاش داریم تا یاری رسان مردم و نیازمندان در دوران شیوع کرونا باشیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: بسیج و سپاه، همگام و همسو با مردم و خیران برای کمک رسانی به نیازمندان پای کار است و از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

 

وی با تاکید بر انسجام بیشتر نیروهای مومن و انقلابی و خیران در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه گفت: امروزه همدلی و همراهی همه مردم و خیران و مسئولان برای رفع مشکلات نیاز فعلی جامعه است و باید با اتحاد بر مشکلات نائل شویم.

 

پورقربان از اجرای مرحله دوم رزمایش و اهدای کمک مومنانه به نیازمندان در بهشهر  خبر داد و گفت: تلاش داریم تا در این مرحله، ضمن شناسایی نیازمندان واقعی کمک ها به جامعه هدف برسد.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه هم درست آزمایی برای شناسایی نیازمندان انجام شد و تا حد امکان کمک ها به نیازمندان واقعی رسید.

 

وی تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه منسجم در دومین مرحله از رزمایش مومنانه تلاش داریم تا کمک های مومنانه به نیازمندان و فقرا برسد و نیازمندی از این کمک ها جا نماند.

کد خبر 955348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha