حشد شعبی در مقابل آمریکایی‌ها نیز تسلیم نخواهد شد

رئیس حشد شعبی گفت: همانطور که ما در برابر داعش شکست نخوردیم در مقابل آمریکایی ها نیز شکست نخواهیم خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، رئیس جنبش بسیج مردمی عراق، حشد شعبی به نقش این جنبش در شکست تروریست های تکفیری در عراق تاکید کرد و گفت: همانطور که ما در برابر داعش شکست نخوردیم در مقابل آمریکایی ها نیز شکست نخواهیم خورد.

 

فالح الفیاض طی سخنانی در یک کنفرانس خبری در شهر بغداد گفت: حشد شعبی یک سازمان عراقی مردم نهاد است که با رای و نظر مردم ایجاد شده است و حالا نمی تواند در مقابل تروریست ها سلاح خود را زمین بگذارد.

 

سخنان فیاض در واکنش به اظهاراتی از سوی آمریکا و کشورهای غربی مبنی بر تحویل سلاح حشد شعبی عنوان شد. وی گفت: دست های پشت پرده درصدد تضعیف حشد شعبی هستند ولی باید بدانند که این نیرو همچنان از حاکمیت عراق دفاع خواهد کرد.

 

وی افزود: تضعیف حشد شعبی با هدف تضعیف عراق و حاکمیت مردم صورت می گیرد. آمریکا بداند که در مقابل آنها ایستادگی خواهیم کرد و در تا بیرون راندن کامل آنها ایستادگی خواهیم کرد.

 

فیاض خاطرنشان كرد: عراق در جنگ با تروریسم با همه همسایگان خود به ویژه سوریه همکاری می کند و به روابط تاریخی آن با دمشق اهمیت زیادی می دهد.

 

وی همچنین با بیان اینکه روابط عراق با ایران در بهترین حالت خود است، افزود: سفر اخیر کاظمی به تهران و دیدار وی با آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی و حسن روحانی رئیس جمهور ایران عمق پیوندهای دو جانبه را نشان می دهد.

کد خبر 955456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha