اجرای طرح «نذر قربانی» جهت کمک به خانواده‌های نیازمند دشتک

رئیسان فرد گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت و عید سعید قربان فعالان کانون فرهنگی هنری فائزون دشتک در اقدامی خداپسندانه با توزیع بسته های قربانی دل ۳۰ خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا را شاد کردند.

«فاطمه رئیسان فرد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح نذر قربانی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ادامه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان توسط کانون فرهنگی هنری فائزون دشتک اجرا شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فائزون مسجد حضرت سید الشهدا(ع) شهر دشتک ادامه داد: هرساله با فر رسیدن عید سعید قربان افرادی که به حج مشرف شده اند نذر قربانی خود را ادا می کنند اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا حجاج نذر قربانی خود را با همکاری کانون فرهنگی هنری فائزون بین خانواده های نیازمند توزیع کردند.

 

وی بابیان اینکه عید سعید قربان فرصت بزرگی برای ترویج فرهنگ کمک به نیازمندان است گفت: با شرایطی که امروز کشور و به تبع آن استان چهارمحال و بختیاری را درگیر کرده است، فکر خیرین، مردم و کانون های فرهنگی هنری مساجد کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا است.

 

رئیسان فرد گفت: در این شرایط کانون فرهنگی هنری فائزون دشتک با نذرقربانی دل ۳۰ خانواده نیازمند و آسیب دیده از کرونا را شاد کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فائزون مسجد حضرت سید الشهدا(ع) شهر دشتک ادامه داد: همه فعالیت های صورت گرفته در ایام کرونا در سامانه بچه های مسجد ثبت می شود.

 

کد خبر 955608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha