تبلیغ آورده های انقلاب موجب شکست تحریف دشمن می شود

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهمی در مقابله با تحریف واقعیت های انقلاب اسلامی از سوی دشمنان دارد، گفت: تصوری که دشمنان از نظام مقدس اسلامی در ذهن ها ایجاد می کنند باید با کار تبلیغی خنثی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(11 مرداد) در نشست اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت 12 مرداد، اظهار کرد: یکی از ضروریات نظام و انقلاب اسلامی تبلیغ و ترویج ارزش های انقلابی و اسلامی است.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه ضرورت دارد فعالیت هایی که در نظام اسلامی انجام شده و یا انجام می شود تبلیغ و بیان شود، گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بسیار زیرکانه در فضاهای مختلف بر علیه نظام اسلامی تبلیغات می کنند، دنیای امروز، دنیای تبلیغات است و این تبلیغات است که ذهن ها را مدیریت می کند و به هر سمت و سویی که می خواهند سوق می دهد.

 

وی با بیان اینکه با دشمنان با تبلیغات سوء، حق را ناحق جلوه می دهند، ابراز کرد:  دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با تمام ابزار رسانه ای و  امکانات خود وارد عرصه شده اند و مقام معظم رهبری در روز جمعه فرمودند که نظام استکبار نقاط مثبت انقلاب را یا بیان نمی کند و یا وارونه جلوه می دهد و اگر نقطه منفی وجود داشت نیز صد برابر جلوه می دهد.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند  اگر تحریف شکست بخورد تحریم هم شکست می خورد، یادآور شد: تاثیری که یک فیلم روی افکار  جامعه داخل و جامعه جهانی می گذارد، می تواند بسیار زیاد باشد، دشمنان در این زمینه با ساخت فیلم های متعدد در تلاش برای تغییر افکار جهانی در مورد واقعیت های ملت و نظام ایران اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: در برنامه های فرهنگی و دینی ما در صدر اسلام هم تبلیغات نقش مهمی داشته است و بر کار تبلیغی برای گسترش دین مبین اسلام و ارزش های دینی بسیار تاکید شده است و امروز نیز تصوری که دشمنان از نظام مقدس اسلامی در ذهن افراد ایجاد می کنند باید با کار تبلیغی و ترویج درست خنثی شود.

 

وی بیان کرد: عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت ها و راهپیمایی ها و صحنه های حساس انقلاب، بسیار تأثیرگذار و‌ محوری بوده است، دشمنان حضور مردم را در مناسبت ها و راهپیمایی های مختلف رصد می کنند و در تلاش هستند که مردم را از حضور در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی دور کنند.

 

امام جمعه ایلام گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تشویق و ترغیب مردم در صحنه و آورده های انقلاب در برابر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است و باید گفت حضور مردم در صحنه ها و راهپیمایی مختلف در واقع تائید انقلاب اسلامی و تداوم آن با حضور مردم در صحنه است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار  با بیان اینکه برگزاری مراسمات و مناسبت ها مرهون زحمات اعضای ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که از اهداف کوتاه مدت دشمن این است که مردم را علیه نظام و انقلاب اسلامی بشورانند و تجمع کنند و یکی از اهداف دشمن از تحریم اقتصادی همان ایجاد ناامیدی و یاس در مردم است که دشمن بر روی این موارد سرمایه گذاری کرده است.

 

وی افزود: دشمنان به دنبال تابستان های داغ هستند و الحمدالله تابستان های خودشان داغ شد، ایران اسلامی مشکلات خود را پشت سر می گذارد و غرب و نظام سلطه به سرعت درگیر مسائل و مشکلات عدیده ای می شوند.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد: نیاز است در فضای مجازی حضور بیشتری داشته باشیم، بخش از مخاطبان ما در فضای مجازی فعال هستند و دشمنان روی آن ها سرمایه گذاری کرده است، باید کاری کنیم با حضور در فضای مجازی و تبلیع ارزش های انقلابی،  تبلیغات دشمنان را خنثی کنیم و این عزیزان همه در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی حاضر شوند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از تلاشهای 40 ساله یاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جناب آقای حاجی عبدالکریم علی نظری با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر 955622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha