اجرای کاروان امامت و ولایت همزمان با عید قربان در اراک

کربلایی حسنی از اجرای کاروان امامت و ولایت همزمان با عید قربان در محله های مختلف کلانشهر اراک خبر داد.

«حمید کربلایی حسنی» ضمن تبریک به مناسبت عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت از نخستین کاروان امامت و ولایت با حضور در کوی امین، مشاور و شهرک امام صادق(ع) همزمان با عید سیعد قربان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این برنامه از جمله برنامه های فرهنگی این سازمان است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت همشهریان به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با اشاره به اینکه این سازمان در سنوات گذشته اینگونه برنامه ها و جشن ها را به صورت گسترده و در محل هایی مانند سالن های ورزشی و پارک ها برگزار می کرد و همواره با استقبال گسترده مردم روبرو بود افزود: به دلیل جلوگیری از تجمعات و سلامت هم استانی ها کاروان سلامت در محله های مختلف حرکت کرده و به اجرای برنامه می پردازد.

 

وی با اشاره به اینکه اولین روز از برنامه کاروان امامت و ولایت در روز جمعه دهم مرداد ماه همزمان با عید سعید قربان انجام شد، ادامه داد: این برنامه تا پایان دهه ادامه دارد و کاروان هر روز به یک محله از شهر برای اجرای برنامه می رود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در راستای گرامیداشت عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت و جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی و فراهم ساختن لحظاتی شاد و مفرح برای شهروندان در نقاط مختلف شهر اراک، گروه سرود آوای آسمان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به اجرای سرودهای جذاب و برنامه فرهنگی می پردازد.

 

کربلایی حسنی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده حرکت کاروان تا عید غدیر ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: همشهریان عزیز در منازل خود و از پنجره و بالکن خانه می توانند در این جشن ها و برنامه های فرهنگی شرکت کنند.

کد خبر 955624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha