کانون های مساجد در شرایط کرونایی هم رسالت خود را فراموش نکردند

رسول اداودی جلفائی به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در شرایط کنونی نیز رسالت خود را فراموش نکرده اند و با برنامه های مختلف که با دستورالعمل های بهداشتی تناقضی نداشته باشد،

‌«رسول اداودی جلفائی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان، به برگزاری برنامه های مجازی با توجه به شیوع ویروس کرونا به مناسبت عید غدیر و دهه ولایت خبر داد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در شرایط کنونی نیز رسالت خود را فراموش نکرده اند و با برنامه های مختلف که با دستورالعمل های بهداشتی تناقضی نداشته باشد، فعالیت می کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن العسکری(ع) به فعالیت های صورت گرفته در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی صحیح به مردم از تریبون مساجد در شهرها و روستاها یکی از موضوعات مهمی است که در این مدت توسط کانون های فرهنگی هنری انجام شده است.

 

 

به برگزاری نمایشگاه ملزومات عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه توسط واحد خواهران کانون و گروه بچه های آسمانی(دختران کودک و نوجوان کانون) روستای کرسگان، به مدت دو روز، برگزار شد.

 


وی اظهار داشت: در 4 غرفه از این نمایشگاه، اجناس مختلف برای سلیقه های متنوع با قیمت کمتر از بازار ارائه شد تا مردم روستا بتوانند بهره بیشتری از این نمایشگاه ببرند.

 

اداودی جلفائی گفت: غرفه دلنوشته حجاب، غرفه سخنان رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ای، شهدا و بزرگان دین پیرامون حجاب، غرفه نقاشی ویژه کودکانی که به همراه خانواده به بازدید نمایشگاه آمده اند و اهدای جایزه به بهترین نقاشی و غرفه روزنامه دیواری با محوریت حجاب و عفاف از برنامه های کانون در این نمایشگاه بوده است.

 


وی در ادامه با اشاره به اهمیت مقابله با شیوع ویروس کرونا ادامه داد: در تمام طول زمان بازدید از نمایشگاه، کلیه پروتکل های بهداشتی توسط بازدیدکنندگان و مسئولان برگزاری، از جمله تب گیری از افراد، ضد عفونی کردن دست ها، فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری شده است.

 

کد خبر 955644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha