اطعام غدیر در ایلام با توزیع 5 هزار پرس غذای گرم اجرا می شود

حجت الاسلام رستمی با اشاره به توزیع 5 هزار پرس غذای گرم همزمان با دهه امامت و ولایت، گفت: قرائت زیارت امین الله در شب عید غدیر به صورت هماهنگ با رعایت پروتکل های بهداشتی و ترجیحا از طریق فضای مجازی در استان برگزار می شود.

 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، (11 مرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: در دهه ولایت و امامت ویژه برنامه هایی در سطح استان در بستر فضای مجازی با رویکرد ترویج فرهنگ علوی و ارزش های دینی و فرهنگی اجرا می شود.

 

حجت الاسلام« حشمت الله رستمی» تصریح کرد: به منظور گرامی داشت دهه  ولایت و گرامیداشت عید سعید غدیر خم، برنامه های فرهنگی و تبلیغی در سطح استان از طریق فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی افزود: در طول این دهه هیئت های مذهبی، جامعه روحانیت، مداحان، تشکل‌های فرهنگی و دینی برنامه‌های خود را از طریق فضای مجازی در اختیار عموم مردم قرار خواهند داد و همچنین  مسابقات فرهنگی با موضوعات مختلف مرتبط با غدیر توسط فعالان رسانه‌ای انجام خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد:  آذین بندی معابر، فضاسازی و ایجاد محیط و فضایی شاد در طول دهه امامت و ولایت از دیگر برنامه های این ایام است و البته شهرداری های شهرهای مختلف استان هم پای کار خواهند آمد و مشارکت جدی در این برنامه ها خواهند داشت.

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح عید غدیر اطعام غدیر در سطح استان، ابراز کرد: در راستای اجرای این طرح در استان،  بیش از ۵ هزار پرس غذا توسط خیرین تهیه و در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهد شد.

 

رستمی بیان کرد: امید است که همه خیرین  و نیکوکاران و افرادی که نذر دارند با رعایت ضوابط بهداشتی و بسته بندی های بهداشتی در طول دهه امامت و ولایت در کمک به محرومان و این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه قرائت زیارت امین الله در شب عید غدیر به صورت هماهنگ نیز یکی از برنامه های این ایام است، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا هیچ مراسمی بدون مجوز ستاد کرونا در استان اجرا نخواهد شد.

کد خبر 955673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha