جزییات مسابقه ویژه غدیر در کانون «دوستان آسمانی» مشخص شد

گواهیان به تشریح جزییات مسابقه ویژه غدیر با عنوان «به عشق علی (ع)» اشاره کرد و گفت: این مسابقه در قالب پنج محور برگزار می شود.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم، بخش فرهنگی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» اقدام به برگزاری یک مسابقه فرهنگی با اهدای جوایز ارزنده کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: این مسابقه با عنوان «به عشق علی (ع)» شامل چند مرحله است که میان شرکت کنندگان اجرا می شود.

 

وی بیان کرد: محتوای این مسابقه در بخش هایی از جمله جدول، برداشت از حدیث، تبلیغ مسابقه در فضای مجازی، خلاصه نویسی و انجام کاری نیک به عشق علی (ع) است که در پنج مرحله به اجرا می آید.

 

گواهیان با اشاره به اینکه هر مرحله از این مسابقه در یک روز برگزار می شود، عنوان کرد: جزییات هر مرحله به صورت جداگانه در کانال های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته می شود.

 

وی با اشاره به جوایز تدارک دیده شده برای منتخبان این مسابقه، گفت: سه کمک هزینه سفر به کربلای معلی، سه کمک هزینه مشهد مقدس و چهار هدیه نفیس به برگزیدگان شرکت در این مسابقه فرهنگی تقدیم می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خاطرنشان کرد: برای شرکت در مسابقه «به عشق علی (ع)»، ثبت نام، الزامی است و تنها کسانی می توانند در مسابقه شرکت کنند که پیش از این و در مهلت تعیین شده مشخصات خود را ارسال کرده بودند.

 

گواهیان در پایان اظهار کرد: علاقمندان شرکت در این مسابقه جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه پاسخگویی به سئوالات به کانال های این کانون فرهنگی و هنری در پیام رسان های سروش، واتس آپ، تلگرام و اینستاگرام مراجعه کنند.

 

کد خبر 955692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha