کارگروه فرهنگی با محوریت مساجد در گرمه  تشکیل می شود

کارگروه فرهنگی با محوریت مساجد و با هدف ایجاد تعامل هرچه بیشتر ارکان مسجد و نیز تبیین نقش سازنده فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان گرمه و ارتقاء فعالیت ها، تشکیل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حجت الاسلام ابوالقاسم تاتاری»، امام جمعه گرمه در نشست هم اندیشی و صمیمانه با رابطان شهرستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد گرمه که در محل دفتر وی برگزار شد، به اهمیت نقش کانون ها در ایجاد تعامل و مشارکت در اجرای طرح ها و برنامه های سازنده فرهنگی اشاره کرد و این نقش را مهم خواند.

 

وی با تأکید بر تعاملات گسترده تر، بهره مندی از نیروی جوان و کارآمد در مدیریت مسجد را مورد توجه قرار داد و ضمن سفارش بر این موضوع، توصیه کرد: فعالان کانون ها تلاش کنند تا با تعامل بین دستگاهی و بهره مندی از افراد خوش فکر و نخبه، زمینه برای اقدامات ارزشمند فرهنگی فراهم شود.

 

وی تشکیل کارگروه فرهنگی با محوریت فعالیت های مسجد و عضویت فعالان مسجد را پیشنهاد داد و گفت: لازم است این کارگروه در نزدیکترین زمان ممکن شکل بگیرد و اهداف و چشم اندازهای آن مشخص شود.

 

حجت الاسلام تاتاری، برگزاری دوره آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه زوج های جوان، تعامل  با ائمه جماعات مساجد و بهره مندی از نهادهای خدمت رسان همچون شهرداری ها در ارتقاء فعالیت های فرهنگی جامعه را پیشنهاد داد.

 

وی همچنین نقش رابطان شهرستانی کانون ها را در تعامل با نهادهای استانی و نیز نهادهای شهرستانی و در عین حال ارتباط مستمر با دیگر کانون ها را از عناصر سازنده در تربیت نیروی مسجدی و ارتقاء کانون ها و اجرای صحیح طرح ها و برنامه ها نام برد و بر آن تاکید کرد.

 

 

 

کد خبر 955718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha