تبیین بیانیه گام دوم انقلاب نقطه عطف فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

حجت الاسلام عارفی گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای جامعه نقطه عطف فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام «ولی الله عارفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند با اشاره به ۱۲ مردادماه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این شورا یکی از ارگان های فرهنگی بسیار فعال و خدمتگزار است که آثار و برکات فوق العاده ای داشته است.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اینکه اکنون نیز مردم بعد از 40  سال با همان شور و هیجان وارد صحنه های مختلف دفاع از آرمان های انقلاب می شوند، افزود: این شورا مسئولیت برنامه ریزی، هماهنگی، سیاستگذاری، نظارت و اجرای مراسم و مناسبت های انقلابی را عهده دار است و نقش موثری در راستای فرهنگ سازی مناسبت‌ها و جریانات انقلابی ایفا می کند.

 

وی به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: انسجام و هماهنگی مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی از فعالیت های ماندگار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که بنیان استکبار جهانی را به لرزه درآورد و همه جنایت آمریکا در ترور سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش را به شدت محکوم کردند.

 

حجت الاسلام عارفی با بیان اینکه تاکنون این نهاد ارزشمند مسیر درست و صراط مستقیم را ادامه داده است، عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نباید فعالیت های خود را به داخل کشور محدود کند بلکه باید برای کل جهان بشریت فعالیت داشته باشند تا زمینه را برای ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم کنند.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای جامعه نقطه عطف فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 

به گفته وی پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب و نیز اعلام مواضع نسبت به سیاست‌های استکبار جهانی با حضور مستمر مردم به شکل مطلوبی توسط این نهاد راهبری شده که نشان می‌دهد شورای تبلیغات نهادی مردمی و انقلابی است.

 

حجت الاسلام عارفی با بیان اینکه اصل ایمان و پشتیبانی از ولایت و نظام اسلامی در دل های نورانی ملت ایران وجود دارد، گفت: اما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این رشته های باریک ایمانی مردم را به یک ریسمان مستحکم و قوی تبدیل می کند و آنان را در مسیر مورد تایید ولایت و نظام اسلامی قرار می دهد.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سد محکمی در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب است، افزود: حضور پررنگ مردم در صحنه های مختلف انقلاب تضمین کننده ادامه حرکت مقدس جمهوری اسلامی ایران برای نجات مستضعفین جهان است و امروز انقلاب اسلامی در چارچوبه ایران محدود نمی شود بلکه ما که این پرچم را برافرشته ایم برای هدایت کل جهان است لذا برای تحقق این مهم باید تدارک برنامه ها و فعالیت های خوبی را ببینیم.

 

وی در پایان پیشنهاد داد: مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نباید معطل رسیدن مراسم ملی و مذهبی باشند بلکه باید با استفاده از ظرفیت فکر و اندیشه نخبگان و صاحبنظران حداقل از یکسال قبل برای مناسبت های  ملی و مذهبی مختلف برنامه ریزی کنند.

کد خبر 955908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha