اختتامیه گام اول طرح آمران سلامت هلال در بهشهر برگزار شد

ترابی از برگزاری اختتامیه گام اول طرح « آمران سلامت » هلال در بهشهر خبر داد و گفت: این طرح با هدف اطلاع رسانی و تاکید بر استفاده از ماسک و لوازم بهداشتی برگزار شد.

« محمدرضا ترابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بهشهر گفت: با توجه به نیاز جامعه در بخش اطلاع رسانی، هشدار و ارائه توصیه‌های بهداشتی در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا از جمله اهداف تیم‌های جمعیت هلال احمر در طرح «آمران سلامت» در دوران کرونا در بهشهر بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر افزود: مرحله اول « آمران سلامت » در بهشهر با قوت و به همت تیم های مختلف « آمران سلامت » هلال احر در امور داوطلبان، امدادگران، تیم درمان و جوانان برگزار شد و موفقیت های مناسبی در این بخش حاصل شد.

 

وی اظهار کرد: تیم های مختلف هلال احمر در طرح « آمران سلامت» به همراه آموزش و اهدای ماسک به شهروندان و کسبه تلاش کردند تا اطلاع رسانی مناسبی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا کنند.

ترابی از برگزاری اختتامیه گام اول طرح آمران سلامت هلال در بهشهر خبر داد و گفت: این طرح با هدف اطلاع رسانی و تاکید بر استفاده از ماسک و لوازم بهداشتی برگزار شد.

وی تصریح کرد: مرحله دوم طرح « آمران سلامت» به همراه آموزش و اهدای ماسک  در روستاهای شهرستان بهشهر اجرا می شود.

به گزارش شبستان، در این مراسم از تلاش دست اندرکاران طرح « آمران سلامت» اعم از داوطلبان، امدادگران و تیم درمان اضطرار و همچنین اعضای جوانان هلال احمر شهرستان بهشهر که نسبت به تولید یکهزار ماسک اقدام کردند؛ تجلیل شد.

کد خبر 955936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha