آیین های انقلابی  قدرت نرم نظام و مردم را به نمایش می گذارد

آقازاده گفت: آیین های انقلابی نماد وحدت و نمایش قدرت نرم نظام با حضور و مشارکت گسترده مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «علی آقازاده» امروز (12 مرداد) با حضور در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت این روز از نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله این شورا بازدید کرد.

 

استاندار استان مرکزی در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت های گسترده و به موقع شورای هماهنگی در جریان ها و برنامه های مختلف گفت: آیین های انقلابی نماد وحدت و نمایش قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی با همت و مشارکت گسترده مردم است.

 

این مقام مسئول تبیین فرهنگ انقلابی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان را یک تکلیف دانست و بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رکن کلیدی برای این ماموریت مهم محسوب می‌شود و بحمداله در طول این سال ها به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این نهاد انقلابی توانسته در طی این سال ها با کمترین امکانات زمینه را برای حضور پرشور مردم مومن و انقلابی در صحنه‌های مختلف فراهم کند، گفت: این تجمع ها هدف تقویت بنیان‌های نظام اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های شوم دشمنان شکل گرفته است.

 

آقازاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه سیاستگذاری، برنامه ‌ریزی، سازماندهی، نظارت راهبری در برگزاری آیین‌های ملی، مذهبی، سیاسی و انقلابی بر اساس قانون برعهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، خاطر نشان کرد: این آیین ها به عنوان نماد وحدت عمومی و نمایش قدرت نرم نظام اسلامی با حضور و مشارکت گسترده مردم است و اقتدار و عزم ملی ایران در عرصه های مختلف ملی و بین المللی را نمایش می دهد.

 

استاندار استان مرکزی ادامه داد: این رسالت بزرگ در استان مرکزی به بهترین شکل ممکن انجام شده و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با برگزاری اینگونه برنامه ها توانسته نقش کلیدی در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا کنند.

کد خبر 955972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha