شورای امور خیریه در زنجان راه اندازی می شود

فاتحی نژاد از راه اندازی شورای امور خیریه در زنجان خبر داد و گفت: این شورا با هدف ارائه خدمات رفاهی و اجتماعی به عموم مردم راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: شورای امور خیریه در شهرستان زنجان ایجاد می شود.

 

محمد تقی فاتحی نژاد هدف از ایجاد این شورا را ارائه خدمات رفاهی و اجتماعی به اقشار مختلف جامعه عنوان کرد و گفت: حفظ کرامت انسانی و تکریم از خانواده‌ها و ایتام و بی سرپرستان نیازمند در عرصه دارو و درمان، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، کمک به امر ازدواج و تسهیل در برگزاری مراسمات ازدواج، تهیه و تامین جهیزیه نو عروسان و سایر ارائه خدمات اجتماعی با همت متولیان موقوفات، وافقان خیراندیش و خیرین از برنامه‌های شورای خیریه می‌باشد.

 

این مقام مسئول بر ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین در راه اندازی این شورا تاکید کرد و گفت: این شورا تلاش خواهد کرد با همراهی خیرین در قالب شورای تخصصی فعالیت کند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با تاکید براینکه محدودیتی در جذب خیرین در این شورا وجود ندارد، گفت: شهروندان می توانند برای شرکت در این کار خداپسندانه به شورای خیر مستقر در اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان مراجعه کنند.

 

کد خبر 956007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha