«تابستانه فهما» در کانون شهید محمد هدایتی رشت

قنبرزاده از برگزاری کلاس‌‌های اوقات فراغت در قالب طرح «تابستانه فهما» در کانون شهید محمد هدایتی رشت خبر داد.

«سلمان قنبرزاده» با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری شهید محمد هدایتی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: برنامه‌های تابستانه فهما در مسجد بزرگ امام حسن مجتبی(ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با جمعیت محدود برگزار می‌شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهید محمد هدایتی از برگزاری کلاس قرآن برای اعضای کانون در طرح اوقات فراغت خبر داد و افزود: در قالب طرح تابستانه فهما کلاس آموزش قرآن ویژه نوجوانان ونونهالان، چهارشنبه‌ها ساعت ۱۷ الی ۲۰:۳۰ توسط استاد جوینده در مسجد امام حسن مجتبی(ع) دایر می‌شود.

 

وی همچنین از برگزاری کلاس فوتبال در کانون خبر داد و اذعان داشت: کلاس آموزشی فوتبال ویژه نوجوانان اعضای کانون به همراه مسابقات درون کانونی برگزار می‌شود.

 

قنبرزاده از اجرای طرح ملی سه‌شنبه های تکریم با حضور اعضای کانون خبر داد و تصریح کرد: در قالب این طرح اعضای کانون در روز شهادت امام محمدباقر(ع)در بقعه متبرکه خواهر امام(ع) رشت حضور یافتند.

 


وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا و لزوم پرهیز از مراسم‌ها و تجمعات کلاس‌های تابستانی دارای محدودیت است خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از فضای مجازی نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی را در کنار مباحث آموزشی به اعضای کانون ارائه می‌دهیم.

کد خبر 956113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha