توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در پرند

۲ هزار بسته معیشتی و ۲ هزار کارت هدیه کمک مومنانه با کاروان شادی غدیر راهی منازل نیازمندان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، مراسم کاروان شادی غدیر با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیران شهرداری و شرکت عمران پرند و سایر مسئولان و خیران و مردم در شهر جدید پرند برگزار شد.

در ابتدای مراسم پس از اجرای سرود عاشقان ولایت سرهنگ افشین سهیلی ارشدی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهر جدید پرند گفت: خدا را شاکریم امروز موفق شدیم ۲۰۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی و کارت هدیه نقدی کمک مومنانه را در بین نیازمندان و آسیب دیدگان شرایط بحرانی کرونا ویروس در دهه امامت و ولایت با کاروان شادی غدیر توزیع کنیم.

در ادامه حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی امام جمعه شهر پرند گفت: کمک مومنانه در شرایط کنونی شیوع کرونا ویروس و آسیب به اقتصاد و زندگی قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه با حفظ شان و منزلت آنها کمترین اقدام و مرهم مردم عزیز می باشد.

وی افزود: کمک مومنانه در شهر جدید پرند با مشارکت دفتر امام جمعه، سپاه،شهرداری،شورای اسلامی شهر، شرکت عمران و خیران و مردم جلوه خوبی داشته است و هر یک از مسئولان با خلوص نیت به صورت جهادی تلاش می کنند تا با جمع آوری و اهدا کمک های مومنانه حداقل خدمت خود را به مردم فهیم و صبور و ولایتی انجام دهند و بنده از تمامی این عزیزان به سهم خود تشکر و قدردانی می نمایم.

کد خبر 956138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha