ضرورت بهره مندی از فضای مجازی در تبیین واقعه غدیر

حجت الاسلام جعفرپور، بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی در تبیین واقعه غدیر تأکید کرد و گفت: دهه امامت و ولایت فرصتی مناسب در این زمینه و آشناسازی نسل امروز با واقعه غدیر است.

به گزارش خبرنگارا خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام «صادق جعفرپور»، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم، از این واقعه به‌عنوان ارزشمند ترین خاستگاه جامعه امروز(12 مرداد) با اعلام این خبر اظهار داشت: دهه امامت و ولایت فرصتی ارزشمند برای تبیین و بازخوانی واقعه غدیر است.

 

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: در این شرایط برای حفظ سلامتی مردم باید از ظرفیت فضای مجازی، رسانه و صدا و سیما در زمینه تبیین واقعه غدیر و آشنا سازی نسل جوان و نوجوان با واقعه غدیر بهره مند شد.

 

وی در ادامه ولایت را یک نعمت خواند و  ادامه داد: باید غدیر را به یک فرهنگ عمومی تبیل کنیم و در این زمینه باید از ظرفیت ها استفاده شود.

 

حجت الاسلام جعفرپور با بیان اینکه عدم درک صحیح از واقعه غدیر سبب ایجاد انحراف در جامعه خواهد شد، بیان کرد: بهره مندی از ظرفیت تبلیغی مبلغان و آگاهی بخشی به جامعه در این زمینه جلوی انحرافات را خواهد گرفت.

 

وی یادآور شد: تبیین واقعه غدیر، آشناسازی نسل جوان و نوجوان با شخصیت امام علی(ع) و بیان پیام غدیر از جمله برنامه های تبلیغی مبلغان در این ایام است.

کد خبر 956211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha