فارس مقام دوم پروانه های صادر شده «افتا» در کشور را کسب کرد

استان فارس، پس از تهران، مقام دومین استان در تعداد پروانه های صادر شده حوزه «افتا» (امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات) در کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، با پیگیری های انجام شده از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس طی 2 سال گذشته، استان فارس با تعداد ۱۸ پروانه صادر شده در حوزه «افتا» (امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات) در زمینه های مدیریتی، عملیاتی، فنی و خدمات آموزشی، موفق به کسب عنوان دومین استان پس از تهران در کشور از لحاظ تعداد مجوزهای صادر شده در این حوزه شد.

بر این اساس، تعداد سه شرکت در حوزه مدیریتی در گرایش مشاوره و استقرار استانداردهای امنیت اطلاعات و ارتباطات (ISMS)، ۹ شرکت در حوزه عملیاتی با گرایش های مختلف، چهار شرکت در حوزه فنی با گرایش نصب و پشتیبانی محصولات «افتا» و ۲ شرکت نیز با گرایش خدمات آموزشی »افتا»، مجوزهای خود را دریافت کردند.

گفتنی است، این شرکت ها مجاز به ارائه خدمات مرتبط به فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه های اجرایی استان هستند و پروانه های فوق، مطابق چارچوب های تعریف شده توسط سازمان فناوری اطلاعات  ایران و مرکز مدیریت راهبردی «افتای» کشور صادر می شود.

کد خبر 956262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha