ضبط سرود «خم ولایت» توسط گروه نینوا / از اجرای سرودهای خیابانی تا حضور در جشن ولایت

نظری از ضبط سرود هفته «امامت و ولایت» با عنوان «خم ولایت» توسط گروه سرود نینوا خبر داد و گفت: این سرود به همت کانون فرهنگی هنری نسیم صبا لردگان به منظور اجرای خیابانی ضبط شده است.

«مهدی نظری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ویژه برنامه های متنوعی در دهه امامت و ولایت توسط کانون فرهنگی هنری نسیم صبا لردگان در حال اجرا است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نسیم صبا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) لردگان ادامه داد: سرود «خم ولایت» با حضور ۱۴ نفر از اعضای فعال کانون نسیم صبا در حال ضبط است که پس از آماده شدن در جشن ها و سطح شهر اجرا می شود.

 

وی بابیان اینکه امسال به مناسبت دهه امامت و ولایت ۲ اثر با عنوان های «بصیرت» و «خم ولایت» تولید شده است گفت: این آثار در نقاط مختلف سطح شهر لردگان اجرا می شود.

 

نظری تصریح کرد: حضور در جشن ولایت شهرکرد، اجرای پاتوق های شهری، راه اندازی کاروان شادی و اجرای سرود در نماز جمعه لردگان از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری نسیم صبا و گروه سرود نینوا در هفته امامت و ولایت است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نسیم صبا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) لردگان ادامه داد: تولید سرود «امام علی (ع)» از دیگر آثاری است که توسط گروه سرود نینوا تولید شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اعضای این گروه تحت عنوان گروه سرود «نینوا» فعالیت می کنند افزود: سرود «خم ولایت» متشکل از جوانان فعال عضو کانون هستند که تاکنون سرودهای «ایران»، «ضامن آهو» و «کانون خدمت» را اجرا کرده اند و یک کار نیز با عنوان «بچه های مسجد» در دست اجرا دارند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نسیم صبا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) لردگان اظهار داشت: گروه سرود «خم ولایت» به سرپرستی مهدی نظری مسئول کانون فرهنگی هنری نسیم صبا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) لردگان اداره می شود.

 

 

 

 

کد خبر 956394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha